הפריצה המיוחלת ל-iOS 7 מגיעה בהפתעה, הבלגן מתחיל

ios7-jailbreak-evasi0n

משתמשי האייפון וודאי יצהלו לאור החדשות בדבר פריצה (Jailbreak) לא קשורה עבור מכשיריה השונים של אפל בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה iOS 7, כך שבין אם ברשותכם אייפד, אייפוד טאצ’ או אייפון המריץ את מערכת ההפעלה החדשה בכל אחת מהגרסאות עד גרסה 7.0.4 ששוחררה לאחרונה ואף בגרסאות הבטא של iOS 7.1, תוכלו לפרוץ את המכשיר ולהתקין תוספים מחנות האפליקציות האלטרנטיבית סידיה.

את הפריצה ל-iOS 7 תוכלו למצוא באתר של קבוצת המפתחים הידועה evasi0n, אותה קבוצה אשר הציגה בעבר גם את הפריצה עבור מערכת ההפעלה iOS 6. ההתקנה זמינה עבור משתמשי ווינדוס ומקינטוש ונעשית בפשטות יחסית ע”י אפליקציה שתדריך אתכם בין השלבים הכוללים בסך הכל לחיצה על כפתור ה-Jailbreak, המתנה האורכת כ-4-5 דקות ולחיצה (יחידה) על אפליקציית ה-evasi0n שתופיע על המסך כחלק מהתהליך, בדיוק כפי שהיה בפריצה הקודמת. מומלץ לגבות המכשיר טרם התקנת הפריצה.

לא הכל ורוד

לאחר שהתפרסמה הפריצה ל-iOS 7 באתר evasi0n.com, החלו לעלות קולות שהציעו כי ההפתעה שבהצגתה עשויה לגרום למספר אלמנטים לא לעבוד כראוי. האבא של חנות האפליקציות האלטרנטיבית סידיה (cydia), ג’יי פרימן, יצא בהכרזה דרך חשבון הטוויטר שלו וטען כי לא הספיק לבדוק את תקינותה של חנות האפליקציות והתוספים טרם שוחררה, זאת בשל שהגיעה מבלי שהוצגה גרסה קשורה לפריצה קודם לכן.

טענות נוספות שעלו כנגד הפריצה הצליחו לתעד את התקנתה של חנות אפליקציות אלטרנטיבית לאפסטור עבור הקהל הסיני, זו איפשרה עפ”י הדיווחים להתקין אפליקציות לגיטימיות הנמכרות בחנות האפסטור של אפל בגרסתן הפרוצה. ההאקר pod2g דיווח כי במידה ואכן תימצא הטענה כנכונה, ידאגו נציגי הפריצה להסרתה, שכן אינם תומכים בפריצת אפליקציות, אלא רק בשחרור המכשיר.

ios7-jailbreak

נכון לזמן זה ישנם משתמשים המדווחים על בעיות עם מספר תוספים הזמינים להורדה בסידיה, ביניהם גם Winterboard המאפשר את החלפת ה-Theme במכשיריה של אפל והוספת עיצובים שונים לממשק המשתמש. מבדיקתנו הנערכה על מכשירי האייפד אייר המריץ את גרסת iOS 7.0.3, האייפד מיני רטינה המריץ את גרסת iOS 7.0.4 והאייפון 5 המריץ את גרסת iOS 7.1b2 הצלחנו להתקין את הפריצה במהירות ובקלות, אולם באף אחד מהמכשירים לא הצלחנו להתקין את Winterboard, כמו גם תוספים אחרים מהסידיה בזמן זה.

אף שהמכשירים עושים רושם כתקינים וכל נזק לא נגרם להם, ברצוננו להדגיש כי בשלב זה מומלץ לחכות לעדכונים לפריצה החדשה שיגיעו וודאי בזמן הקרוב, כמו גם עדכונים לחנות הסידיה העשויים לתקן אי אילו תקלות ובעיות שעלו בעקבות הצגתה של הפריצה החדשה.

להורדת אפליקציית הפריצה מאתר evasi0n לחצו כאן – ההתקנה והשימוש על אחריותכם בלבד!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים