שוחרר: כלי ויזואלי לפריצת מערכות ההפעלה iOS 6.1.3 עד 6.1.5

ios-6-jailbreak

“תור הזהב” שעובר על קהילת ה-Jailbreak העולמית ממשיך ומסרב לדעוך: מעבר לפריצה הלא קשורה לגרסאות 7x של iOS ששוחררה בשבוע שעבר לה חיכו המשתמשים בכיליון עיניים, והפריצה הלא קשורה עבור גרסאות 6.1.3 עד 6.1.5 של מערכת ה- iOS, כעת משוחרר גם הכלי הויזואלי הפורץ את מערכות הפעלה אלו.

הכלי, ששוחרר וזמין בעבור מחשבי המקינטוש בלבד לפי שעה, הינו למעשה המשך ישיר לחבילת ה-p0sixspwn הזמינה להורדה מחנות הסידיה, ההופכת את הפריצה הקשורה לגרסאות אלו של מערכת ההפעלה iOS, ללא קשורה.

צמד ההאקרים iH8sn0w ו-Wincom, האחראים לפיתוח הכלי הויזואלי, לקחו חלק נכבד בפריצות מערכות הפעלה בגרסאות קודמות בשנים עברו. אל השניים הצטרף האקר נוסף, שאינו מוכר וידוע בתחום, העונה לשם Squiffypwn, אשר לטענת ההאקרים ההאחרים תרם רבות ואף לקח חלק נכבד בשחרור כלי הפריצה המיוחל. בנוסף, שלושת ההאקרים ציינו כי כלי המותאם ומיועד עבור מחשבים המריצים את מערכת הפעלה חלונות, ישוחרר כבר בימים הקרובים.

סאגת הפריצה לגרסאות 6.1.3 עד 6.1.5 של מערכת הפעלה, החלה ימים בודדים לאחר שחרורה של מערכת ההפעלה iOS 6.1.3 אז צייץ לראשונה ההאקר Wincom כי בידיו מכשיר מסוג אייפוד טאצ’ דור רביעי, המריץ פריצה בלתי קשורה, ואף העלה סרטון לערוץ ה- YouTube הפרטי שלו בו הוא מוכיח זאת הלכה למעשה.

יש לציין כי משתמשים שכבר פרצו את מכשירם המריץ מערכות הפעלה אלו, אינם צריכים לבצע ריסטור ולפרוץ אותו בשנית.

להורדה הכלי מאתר המפתח iH8sn0w – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים