הוכרז: ASUS Transformer Book Duet מחשב נייד וטאבלט עם מעבר מידי בין אנדרואיד ו-Windows

asus-transformer-book-duet-2חברת אסוס הכריזה לפני זמן קצר על מכשיר חדשני ויוצא דופן שיתווסף בקרוב לקטלוג האקזוטי שלה, Transformer Book Duet. מדובר במחשב נייד שניתן לנתק ממנו את המסך ולהפכו בקלות לטאבלט. אז למה אקזוטי? מכיוון שזהו ההיברידי (מחשב וטאבלט) הראשון שיכול להריץ Windows ואנדרואיד גם במצב מחשב נייד וגם במצב טאבלט, כשאפילו ניתן להחליף בין שתי מערכות ההפעלה תוך 4 שניות.

ה-Transformer Book Duet הוא מחשב נייד עם מסך 13.3 אינץ’ ברזולוציית HD 1080P, אותו ניתן כאמור לנתק מהמחשב ולעשות בו שימוש כטאבלט. המפרט החזק ביותר שלו כולל מעבד אינטל Core i7, זיכרון פנימי 4GB RAM, נפח אחסון של 128GB SSD בטאבלט ו-1TB במקלדת שתצי בנוסף חיבור USB, יציאת HDMI ו-Ethernet. המפרט העצמתי והעובדה שמדובר במחשב היברידי הופכים את הגוף שלו לעבה יותר ממרבית האולטרה-בוקים – עוביו 3.8 ס”מ ומשקלו 1.8 ק”ג.

הייחוד האמית של ה-ASUS Transformer Book Duet מתבטא ביכולתו להריץ את מערכות ההפעלה Windows 8.1 ואנדרואיד 4.1 במצב מחשב נייד וטאבלט – Dual Boot (הרצת שתי מערכות הפעלה) אמיתי. ניתן לעבור בשני המצבים בין שתי מערכות ההפעלה תוך 4 שניות בלבד – הישג מדהים!

אסוס לא חשפה מתי תשיק את ה-Transformer Book Duet, אך מסרה כי מחירו בארה”ב יעמוד על $599 לדגם עם מעבד Core i3 ומסך HD (כנראה 720P). דגם עם מסך Full HD יעלה $699, ובתצורתו החזקה ביותר יעלה אפילו יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים