Glass לכולם: גוגל חושפת סדרת מסגרות עבור משקפי המציאות הרבודה

project-glass-framesפרויקט Glass השאפתני שמאיים לחולל את המהפכה הבאה בעולם המובייל, מתקדם צעד נוסף לקראת השקתו הצפויה להתרחש במהלך השנה הנוכחית. ממש לא מזמן הצהירה גוגל כי תציג פתרון הולם עבור מרכיבי משקפי ראייה, כך שגם הם יוכלו להשתמש בנוחות במשקפיים החכמים. כעת החברה מציגה ארבע מסגרות שמרכיבי משקפי הראייה יוכלו לרכוש, אליהן יתחברו משקפי המציאות הרבודה.

החברה מכנה את המסגרות המתכתיות בשם “אוסף טיטניום” (Titanium Collection) ומציינת שעיצובן תוכנן בשיתוף יצרניות משקפיים (ביניהן Warby Parker) אשר סייעו ביצירת מבנה קל, נוח ואלגנטי. מדובר בתוסף שמטרתו להגדיל את קהל היעד של המשקפיים החכמים, אותו ניתן יהיה לרכוש בנפרד במחיר של 225 דולרים (כ-790 שקלים). בשלב זה, אין בכוונת החברה לספק עדשות אופטיות למסגרות המעוצבות, כך שעדיין יהיה צורך לבקר אצל האופטומטריסט המקומי על מנת שיתאים בעבורנו את העדשות.

גוגל חושפת את המסגרות החדשות באמצעות קטע וידאו חדש שעלה לערוץ היוטיוב של המותג, בו היא מציגה גם דגמים של משקפי שמש. כאמור, פרויקט Glass עתיד לראות אור עבור קהל הרחב בהמשך השנה, ואנו בהחלט סקרנים לראות כיצד ישפיע על שוק הטכנולוגיה הלבישה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים