דיווח: סמסונג תציג סדרת טאבלטים חדשה לשוק הביניים ב-MWC

samsung-galaxy-tab-3

פחות מחודשיים לאחר שחשפה יצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם, סמסונג, סדרה חדשה של טאבלטים המיועדים לשוק הגבוה, אותה הוביל ה-Galaxy Note Pro בעל מסך ה-12.2 אינץ’, צפויה החברה הקוריאנית לחשוף בסוף החודש סט נוסף של טאבלטים בגדלי מסך שונים, המיועדים לשוק הביניים.

סדרת ה-Samsung Galaxy Tab 4 תהיה ממשיכת דרכה של סדרת ה-Galaxy Tab 3 של החברה ותציע מפרטים משופרים הכוללים מעבד מרובע-ליבות בתדר 1.2GHz שיחליפו את המעבדים כפולי הליבות מהסדרה הקודמת, סוללת 6,800mAh ונפח אחסון שיגיע עד 64GB דרך תמיכה בכרטיס זיכרון חיצוני מסוג microSD.

סדרת הטאבלטים החדשה צפויה להיחשף בתערוכת המובייל MWC 2014 בברצלונה, כך חושף אתר ZDnet Korea, ותכלול שלוש גרסאות בגדלי מסך שונים של 7 אינץ’, 8 אינץ’ ו-10.1 אינץ’, כולן יריצו את מערכת ההפעלה החדשה מבית גוגל, אנדרואיד בגרסת Kitkat 4.4.

במידה ותחשוף סמסונג את סדרת הטאבלטים Galaxy Tab 4 בתערוכת המובייל בברצלונה, צפויה לחברה הקוריאנית תערוכה עמוסה במיוחד השנה. אף שהדברים כולם עדיין לא אושרו באופן רשמי, הודעות ורמזים מצידה של סמסונג, כמו גם שמועות ממקורות רבים מציעים כי החברה תציג בברצלונה את מכשיר הדגל החדש שלה, ה-Galaxy S5, את השעון החכם Galaxy Gear 2 ומכשיר סמארטפון ראשון מבוסס מערכת ההפעלה טיזן (Tizen).

(מקור – ZDnetKorea)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים