דיווח: Windows Phone 8.1 תושק בקיץ, גרסת המפתחים באפריל

WindowsPhone8.1לפני מספר ימים זכו עשרות מפתחים לקבל לידיהם את ערכת הפיתוח של מערכת ההפעלה החדשה Windows Phone 8.1. מאז, החלו להופיע ברשת דיווחים על תכונותיה וחידושיה של הגרסה החדשה, אך שאלה אחת מרכזית נותרה ללא מענה – מתי תשוחרר הגסה העדכנית לקהל הרחב. כעת, נראה וישנה תשובה חלקית לשאלה מהותית זו.

אם להאמין למקור הסיני שמספק את הפרטים, Windows Phone 8.1 תושק בקיץ – בין החודשים יולי ואוגוסט. לצד הגרסה החדשה, ייתכן ויושקו גם מכשירים חדשים שיקדמו אותה: לומיה 930 של נוקיה, יורשו של Ativ S מבית סמסונג ואולי גם מכשיר חדש של HTC, אשר צייצה כי אין בכוונתה לנטוש את הפלטפורמה הניידת של מיקרוסופט.

דיווח נוסף, המגיע ממקור המקורב לתכניותיה העתידיות של מיקרוסופט, חושף מידע על גרסת המפתחים המלאה שתגיע לכלל המפתחים. לדבריו, כל מי שמחזיק ברשותו חשבון App Studio, יזכה לקבל את גרסת ה-Preview במהלך חודש אפריל, בסמוך לאירוע המפתחים Build 2014.

halo-cortanaכפי שכבר סיפרנו, העדכון למערכת ההפעלה צפוי להציג שינויים רבים ומגוונים, בין היתר: אפשרות התקנת אפליקציות על כרטיס זיכרון חיצוני, תמיכה בכפתורים על גבי המסך, אפשרות לעדכן אפליקציות מהחנות באופן אוטומטי, מקלדת החלקה (כמו מקלדות ה-Swype לאנדרואיד), בחירת אפליקציית ברירת מחדל להודעות SMS ועוד. כמו כן, ישנן גם אותן שמועות עיקשות על הסייעת הקולית Cortana ועל איחוד חנויות האפלקיציות של Windows 8 ושל Windows Phone 8, אך לאלו טרם התקבלה עדות.

את Windows Phone 8.1 צפויה מיקרוסופט להפיץ גם בעבור מכשירים קיימים, אך חשוב לציין כי הדבר עשוי לקרות גם לאחר חודש אוגוסט, היות ועל היבואניות וספקיות הסלולר לבצע בדיקות מקיפות עבור כל מכשיר בנפרד.

(מקור – PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים