היצרנית ההודית Karbonn Mobiles תשיק מכשירים המריצים את אנדרואיד ו-Windows Phone במקביל

windows-android-dual-bootאנדרואיד או Windows Phone? על השאלה הזו לא נוכל לענות באופן נחרץ, אבל ייתכן שממש בקרוב נוכל להנות משני העולמות במקביל. חברת מיקרוסופט חשפה לאחרונה כי בכוונתה של יצרנית הסלולר ההודית Karbonn Mobiles לשווק מכשירי סלולר מבוססי חלונות, ואילו היצרנית עצמה סיפרה כי מכשיריה החדשים יריצו שתי מערכות הפעלה במקביל: הן את זו של מיקרוסופט והן את זו של גוגל.

על פי הדיווח שפורסם במגזין The Times of India, יצרנית הסלולר חתמה על הסכם שימוש במערכת ההפעלה הניידת של מיקרוסופט, דרכו היא מקבלת גם אישור לייצר ולשווק מכשירים המריצים מערכת הפעלה נוספת בסמוך לה. לדברי המגזין, מדובר יהיה במכשירים מתקדמים המיועדים עבור “מקצוענים וחובבי טכנולוגיה כבדים”.

בטרם יגיעו לשוק מכשיריה המסקרנים של Karbonn Mobiles, זו תשיק תחילה מכשירי Windows Phone עצמאיים. לדבריו של יושב ראש החברה, סודהיר חאסיג’ה, “מיקרוסופט הקלה על ההליכים ופותחת את הפלטפורמה שלה עבור שחקנים נוספים. חתמנו על ההסכם לפני יומיים ובעוד כשלושה חודשים נשיק מגוון מכשירי Windows Phone”.

נלחמת למען העתיד

HTC-One-WP-640x416
אולי?

ידיעה זו מצביעה על שינוי מגמתי של ענקית התוכנה כחלק מעדכון Windows Phone 8.1 הממשמש ובא, שיציע תמיכה במגוון תכונות שאינן נתמכות כיום כגון סים כפול, כפתורי ניווט על גבי התצוגה ואף נפח אחסון נמוך במיוחד של 4GB בלבד, אלו יאפשרו לייצר מכשירים זולים יותר.

הפרטים הנזכרים בידיעה זו מזכירים אחת ישנה יותר, אז דווח כי מיקרוסופט פנתה ליצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC וביקשה ממנה לבדוק אפשרות להטמעת מערכת ההפעלה Windows Phone על מכשירי הדגל שלה, לצידה של אנדרואיד. טרם ידוע אם היצרנית נענתה לבקשה זו.

(מקור – The Verge, תמונה – WinSource)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים