מחקר: סיכוייו של אייפון להיגנב גבוהים ב-65% מאלו של כל סמארטפון אחר

Broken-iPhone-5S

מחקר חדש, בביצועה של חברת הסלולר והמולטימדיה ProtectCell, מנסה לשפוך אור על “חוקי הטבע” של שוק הסלולר. על פי תוצאות המחקר, הסיכוי שבעליו של מכשיר אייפון ייאלץ להחליף את מכשירו מסיבה כזו או אחרת, קטן ב-46% מזה של בעל מכשיר סמארטפון אחר. בהתמקדות על תקלות, מציין המחקר שסיכוייו של מכשיר אייפון להכנס לתיקון במעבדה קטנים ב-11% מאלו של סמארטפונים אחרים.

בעוד הממצאים הללו של המחקר עושים חיל עם מכשיר הסמארטפון הפופולארי של אפל, ממצא אחר מזהיר כי סיכוייו של מכשיר אייפון להגנב גבוהים ב-65% מאלו של כל סמארטפון אחר. אולם, לטענתם של החוקרים, בשנים הקרובות צפוי לרדת אחוז הגניבות הכולל עקב העלאת המודעות ליכולתן של ספקיות הסלולר לנטרל את יכולת ההוצאה וקבלה של שיחות במכשיר ללא קשר לכרטיס ה-SIM.

HTC One

סדרת מכשירי האייפון של אפל ידועה באיכות החומרים הגבוהה של המוצר. לעומת זאת, מרבית יצרניות הסלולר, כמו סמסונג ו-LG, מעדיפות לבצע שימוש בחומרים זולים שנוטים להישחק מהר יותר. לכן, אין זה מפתיע שסדרת האייפונים נחשבת על פי המחקר עמידה וחזקה מהיתר.

בשנים הקרובות אנו צפויים לחוות את היעלמותו של הפלסטיק ממכשירי הדגל המובילים. במגמה זו נוהגות כבר שנים ארוכות בעיקר אפל ו-HTC, כשלאחרונה גם סוני היפנית מעניקה למכשיריה נגיעות מתכתיות. בעתיד הקרוב, ייתכן שתנסה גם סמסונג להציע מכשירים עשויי מתכת – במידה ואכן תשיק סדרת פרימיום חדשה.

(מקור – WSJ)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים