הוכרז: Moto 360 – שעון חכם מבוסס Android Wear

Moto360נמשך מבול ההכרזות סביב הפלטפורמה הלבישה של גוגל, Android Wear. לאחר שהכריזה ענקית החיפוש על שיתוף הפעולה עם היצרנית LG, חשפה גם חברת מוטורולה שעון חכם משלה, העונה לשם Moto 360. סביר להניח כי בטרם מכירתה ללנובו בתמורה ל-2.91 מיליארד דולרים, היתה מוטורולה מעורבת בתהליכי הפיתוח של הפלטפורמה ולכן גם היא נערכה להכרזה שכזו יחד עם גוגל ו-LG.

על פי קטע הוידאו שפרסמה החברה בעמוד היוטיוב הרשמי שלה, עמלו המפתחים במוטורולה במהלך החודשים האחרונים על פיתוח שעון ה-Moto 360, אשר בניגוד לשעונים חכמים אחרים הקיימים בשוק, יגיע בעיצוב עגול התואם את העיצוב הקלאסי של שעוני היד. בוידאו מספרים בכירים בחברה כי הליך הייצור של השעון החכם נעשה באופן קפדני, תוך מחשבה על נוחות המשתמש והאסתטיקה של המוצר. כך לדוגמא, חובר ה-Moto 360 לרצועות עור אופנתיות. ״החלטנו שאם אנו רוצים לייצר את שעון ה-Moto 360, אנחנו חייבים לעשות זאת נכון״, מספר בכיר מוטורולה.

מבחינה ויזואלית, השעון אכן מציג פן אסתטי יותר ממתחריו וכולל קונספט מעניין שלוקח השראה רבה משעוני יד קלאסיים. נכון לזמן זה, החברה לא פרסמה מידע אודות החומרה, המחיר או תאריך ההשקה העתידי. כמו כן, לא ידוע בשלב זה אם השעון החכם יכיל פיצ׳רים ייחודיים מלבד אלו הכלולים בקטעי וידאו קודמים, כמו הצגת התראות בזמן אמת, מתן פקודות קוליות, מעקב אחר מצבו הבריאותי של המשתמש ועוד.

כאמור, חברת מוטורולה נרכשה על ידי הענקית הסינית לנובו לאחרונה. אף שתהליך הרכישה טרם הושלם, השאלה המתבקשת לאחר חשיפת מאמציה של מוטורולה היא כיצד תבחר ה״אמא״ החדשה לנובו להתייחס לפרויקט. כרגע, בכל אופן, נראה שהבטחתה של מוטורולה להמשיך ולעבוד כחטיבת פיתוח עצמאית אכן מתקיימת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים