שמועה: Nexus 9 תוצרת HTC יושק ביוני עם מסך ברזולוציה גבוהה מ-2K

Nexus-7-2013-backטאבלט Nexus 8 מבית גוגל ו-LG נמצא בכותרות מסוף השנה שעברה, אז היינו סבורים כי הוא ממש מעבר לפינה. מאז, הכריזו שתי החברות על גרסת ה-Google Play לטאבלט ה-LG G Pad 8.3, מה שהרגיע מעט את השמועות. כעת אתר DigiTimes מדווח שגוגל תחזור להתמקד בטאבלטים גדולים ותשיק את ה-Nexus 9, שיהיה בעל מסך 8.9 אינץ’ ובעצם סוג של יורש ל-Nexus 10 ומתחרה ל-iPad Air.

גוגל השיקה בנובמבר 2012 את טאבלט ה-Nexus 10, שלא זכה לעדכון כבר כמעט שנה וחצי, לפיכך רבים סבורים שנראה את היורש שלו ממש בקרוב. לפי הדיווח, טאבלט ה-Nexus 9 יוכרז בכנס המפתחים של גוגל, Google I/O 2014, על מנת להחזיר את הפוקוס לפיתוח אפליקציות לטאבלטים בעלי מסכים גדולים. ה-Nexus 7 החדש עושה עבודה טובה בתחום הטאבלטים הקטנים ולכן השקת טאבלט נוסף בגודל דומה (8 אינץ’) נשמעת פחות הגיונית.

האתר משתף מעט פרטים על מפרטו הצפוי של הנקסוס 9 וטוען כי יהיה בעל מסך איכותי במיוחד בעל רזולוציה גבוהה מ-2K, וכי מערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד 5.0. זאת אומרת שגוגל תצטרך להכריז ב-Google I/O גם על גרסה חדשה למערכת ההפעלה, מה שנשמע די הגיוני אם ברצונה לתת דגש על טאבלטים גדולים אחרי שהתעלמה מהם לגמרי במשך יותר משנה. דיווחים אחרים אף גורסים כי מי שתייצר את הטאבלט עבור גוגל היא HTC הטיוואנית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים