דיווח: שחרור L של מערכת ההפעלה אנדרואיד יתמקד בשוק העסקי

android-enterpriseחברת גוגל עובדת במרץ על השחרור הגדול הבא של מערכת ההפעלה אנדרואיד, איתו נראה ותתמקד בחיזוק שכבות האבטחה ובייעול ליבת הקוד למען הפעלת שירותים מתקדמים לעסקים, כך מדווח אתר הטכנולוגיה The Information. ההכרזה הרשמית, כנראה, במהלך כנס המפתחים השנתי Google I/O שיתקיים בחודש יוני.

על פי “גורמים יודעי דבר” שמצטט המקור, גוגל מובילה את המהלך בכדי להפוך רלוונטית יותר אל מול חברת BlackBerry הקנדית, שעדיין אוחזת בנתח נכבד מן השוק העסקי. בין התכונות הנבחנות כעת ניתן למנות אלגוריתמים מורכבים להצפנת מידע; התאמת אפליקציות מובנות לדרישת אמצעי אבטחה נוספים, לרבות טביעות אצבע; שליטה מרחוק, כולל מחיקה רוחבית של נתונים ממחיצות ספציפיות, ועוד.

הדיווח מציין כי סונדאר פיצ’אי, ראש חטיבות האנדרואיד וכרום בגוגל, עובד בצמוד לצוותי הפיתוח בכדי להבטיח שהשינויים הנחוצים בשכבות האבטחה לא יאחרו להגיע. דבריהם של המקורות, יש לציין, מיוחסים לשחרור L של מערכת ההפעלה, ועוד מוקדם לדעת אם מדובר בגרסה שמספרה הוא 4.5 או אחד אחר. הסברה היא שבכנס Google I/O שיתקיים ביוני תחשוף גוגל פרטים ראשונים על הגרסה הבאה של אנדרואיד, אז הכל יהיה ברור יותר.

(מקור – Android Headlines)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים