סמסונג מכריזה על סדרת Galaxy Tab4 עם שלושה טאבלטים חדשים

Galaxy-Tab4-10.1-730x523חברת סמסונג הכריזה על סדרת Galaxy Tab4 הכוללת שלושה טאבלטים חדשים בגדלים 7, 8 ו-10.1 אינץ’ עבור השוק הבינוני-נמוך. הטאבלטים החדשים מגיעים עם מפרט זהה לחלוטין ובעיצוב החדש של סדרת ה-Galaxy Tab Pro אשר מיועדת לשוק הגבוה. בנוסף, הטאבלטים כולם דקים וקלים יותר מאלו של הדור הקודם (Galaxy Tab 3).

טאבלטי ה-Galaxy Tab4 7.0 ו-Galaxy Tab4 8.0 מיועדים בעיקר לעבודה בצורה אנכית, ומיקום כפתורי הניווט בהתאם, בעוד דגם ה-Galaxy Tab4 10.1 מיועד לעבודה בצורה אופקית.

מפרט הטאבלטים כולל מסך ברולוציית 1280X800, מעבד מרובע-ליבה 1.2Ghz, זיכרון פנימי 1.5GB, נפח אחסון מובנה 16GB, חריץ הרחבה microSD, מצלמה אחורית 3 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 1.3 מגה-פיקסל וקישורית דור רביעי. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 4.4 KitKat עליה מולבש ממשק המשתמש הייחודי של סמסונג – TouchWiz.

Galaxy-Tab4-7.0-710x498טאבלטי ה-Galaxy Tab4 יהיו זמינים לרכישה במהלך הרבעון הנוכחי בצבעים שחור ולבן, אולם סמסונג עוד לא חשפה פרטים על המחיר המומלץ לצרכן. מי שמעוניין במכשיר טאבלט עצמתי יותר מבית היצרנית הדרום-קוריאנית, ייאלץ לפנות לסדרת ה-Galaxy Tab Pro או לסדרת ה-Galaxy Note Pro.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים