צוות הפיתוח של Project Ara מפיץ וידאו המתאר את אופן חיבור המודולים

project-ara-update2בידיים של גוגל: צוות הפיתוח של Project Ara משחרר קטע וידאו נוסף המתאר את התקדמות תהליך הפיתוח של הסמארטפון המודולארי. בעוד הוידאו הראשון שפורסם לפני כחודש הציג את הפרויקט בשלבי ההגיה והתכנון, קטע הוידאו החדש חושף פרטים על אופן הצמדת המודולים לגוף המכשיר ועל אפשרויות העיצוב שלהם.

לראשונה, אנו נחשפים כעת לפרויקט כשהוא תחת חסותה של גוגל עצמה, ולא של חברת הבת מוטורולה אשר תהפוך בקרוב לרכושה של חברת לנובו הסינית. הוידאו מתמקד בעיקר בשיטת ההצמדה של רכיבי החומרה אל גוף המכשיר, זו תיעשה באמצעות אלקטרומגנטים שישמשו מנגנון אבטחה (או נעילה, אם תרצו) לאחר השחלת הרכיב למקומו הרצוי על גב הסמארטפון.

בנוסף, חושף הוידאו שלושה גדלים של סמארטפונים, כשהגדול שבהם עשוי אף לשמש כמכשיר פאבלט. את המודולים עצמם נוכל להרכיב על כל אחד מן הגופים – לא יהיה מודול שמתאים בגודלו רק לדגם אחד מתוך השלושה. הנציג של חברת 3D Systems, זו המייצרת את המודולים עבור גוגל, חשף בוידאו גם שלל עיצובים שונים שלהם, כך שייתכן והלקוח יוכל לעצב את הסמארטפון כראות עיניו מעבר לבחירת הרכיבים שיכיל.

כפי שהבטיח היזם והמעצב ההולנדי דייב האקנס שהגה את רעיון ה-Phoneblocks והעביר את מלאכת הפיתוח למוטורולה לגוגל, אנחנו אכן ממשיכים לקבל עדכונים על התקדמות הפרויקט. אולם, נראה שיהיה עלינו לצפות בכמות גדולה של קטעי וידאו שכאלו עד שנזכה לחוות את המוצר המוגמר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים