סמסונג משיקה את מכשיר הדגל Galaxy S5 בישראל בגרסאות LTE ו-3G

Samsung-Galaxy-S5-Israel-frontסמסונג ישראל משיקה כעת את מכשיר הדגל החדש שלה, ה-Galaxy S5, בישראל אותו חשפה החברה לראשונה באירוע חגיגי ב-MWC 2014. המכשיר יהיה זמין לרכישה החל מיום שישי הקרוב (11 באפריל) במחיר של 3,599 שקלים לדגם ה-LTE ו-3,499 ש”ח לדגם 3G, ותהיה זו הפעם הראשונה בה משיקה החברה את מכשיר הדגל שלה בישראל במקביל להשקה העולמית בה ישתתפו כ-150 מדינות. בזמן ההשקה, יהיו זמינות לרכישה גרסאות המכשיר בצבע לבן ושחור, כאשר צבעים נוספים יגיעו בהמשך.

מפרטו של ה-Galaxy S5 כולל מסך Super AMOLED בגודל 5.1 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, מעבד מרובע ליבות בתדר 2.5GHz, זיכרון 2GB RAM. נפח אחסון 16GB או 32GB עם אפשרות הרחבה (עד 128GB), סוללת 2800mAh נשלפת, מצלמת 16 מגה-פיקסל עם יכולת צילום וידאו באיכות Ultra HD 4K ופלאש LED המופעל בטכנולוגית Selective Focus המאפשרת למשתמש להגדיר את איזור המיקוד. בנוסף, כולל המכשיר מצלמה קדמית 2.1 מגה-פיקסל.

Samsung-Galaxy-S5-Israel-waterעם הדגם האחרון של סדרת ה-Galaxy S, הוסיפה סמסונג מספר פונקציות שלא היו זמינות עד כה בדגמים קודמים. כך למשל, יגיע המכשיר עם תמיכה בתקן IP67 לעמידות מפני מים ואבק, יכלול קורא טביעות אצבע שישמש לפתיחת מסך הנעילה ולביצוע פעולות נוספות, כמו גם מד דופק בגבו, מתחת למצלמה הראשית. מימדיו של המכשיר: גובה – 142 מ”מ, רוחב – 72.5 מ”מ, עובי – 8.1 מ”מ ומשקלו 145 גרם.

לצד ה-Galaxy S5 משיקה סמסונג ישראל גם את השעונים החכמים Samsung Gear 2 שיהיה זמין עבור 1,500 ש”ח ואת ה-Gear Fit שיהיה זמין עבור 1,099 ש”ח. שני השעונים יוצעו לרכישה בישראל החל מה-22 באפריל. הדגם המוזל, Samsung Gear 2 Neo, יהיה זמין לרכישה גם כן בישראל בשלב מאוחר יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים