העדכון הגדול ל-Windows 8.1 זמין להורדה – מי שלא יעדכן, לא יעודכן

img_20140402_093446-623x467העדכון המשמעותי למערכת ההפעלה “Windows 8.1 Update 1” זמין להורדה ויחד איתו מגוון שדרוגים לממשק המשתמש, כאלו שיהפכו את הפלטפורמה נוחה יותר עבור משתמשי העכבר והמקלדת. מיקרוסופט מאוד רוצה שמשתמשיה יעדכנו את מערכת ההפעלה, ובצעד יוצא דופן לא תפיץ עדכונים למי שלא יבחר בכך. לאחר ההתקנה, Windows 8.1 תקבל שיפורים רבים בממשק המשתמש, כמו גם גישה לאפליקציות Modern משורת המשימות.

חברת מיקרוסופט הודיעה היום באופן מפתיע כי מי שלא יתקין את העדכון החדש עבור Windows 8.1, לא יקבל עדכונים למערכת ההפעלה החל מחודש מאי. המשמעות היא שיש לכם מספר שבועות לעדכן את מערכת ההפעלה. נדגיש כי העדכון הגדול “Windows 8.1 Update 1” יהיה זמין תמיד, אבל מי שלא יתקין אותו לא יקבל עדכונים נוספים. הסיבה העיקרית לכך היא כנראה הפעלת לחץ על משתמשים פרטיים ועסקיים לבצע את העדכון במהרה.

העדכון מתמקד בשיפור השימוש במערכת ההפעלה עם עכבר ומקלדת, כך שמיקרוסופט מודה בעצם כי לא צלח ההימור שלה על ממשק מגע מלא. הבאתן של אפליקציות Windows 8 לשולחן העבודה הם לא מהפיצ’רים שבחברה תכננו להוסיף, אך הביקורות של המשתמשים השפיעו על המהלך, כמו גם על מגוון שינויי ממשק נוספים. אנחנו לא רואים סיבה שלא לבצע את העדכון, במיוחד לאור העובדה שמדובר בכזה שיכול להשפיע לטובה על השימוש במערכת ההפעלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים