דיווח: אמזון תכריז על סמארטפון עם מסך תלת מימד בחודש יוני

kindle_phone-623x319

ענקית קמעונאות הרשת אמזון מתכננת להשיק מכשיר סמארטפון המיועד לשוק הגבוה, שינסה להוות תחרות למכשירי הדגל של החברות הגדולות כבר בחודש יוני הקרוב. המכשיר ככל הנראה יחל להימכר בחודש ספטמבר הקרוב, כשלושה חודשים לאחר ההכרזה. יתרה מכך, על פי הדיווח המגיע מהוול-סטריט ג’ורנל, החלה החברה לשלוח בשבועות האחרונים אבות טיפוס של המכשיר למפתחים בסן פרנסיסקו ובסיאטל, על מנת שיתחילו לפתח אפליקציות עבור המכשיר החדש.

בעוד סמסונג מתגאה במד הדופק וסורק טביעות האצבעות ב-Galaxy S5, סוני במצלמת ה-20 מגה-פיקסל ב-Z2 ו-HTC באיכות הבנייה ושני הרמקולים הקדמיים ב-HTC One M8, גולת הכותרת של מכשירה העתידי של אמזון, תהיה מסך אשר יציג תמונה בתלת מימד ללא הצורך במשקפיים.

המכשיר החדש של החברה צפוי לכלול טכנולוגיית מעקב עיניים מתקדמת דרך 4 מצלמות קדמיות, בהן ישתמש כדי לשדר הולוגרמה שתרחף אל מול העין. פטנט של אמזון למכשיר בעל מסך תלת מימד ללא משקפיים נחשף כבר בסוף השנה שעברה, כך שנראה שבחברה אכן מתכננים להשיק את מכשיר הדגל עם הטכנולוגיה המדוברת.

Amazon-Smith-3D-UI-Kindle-Phone

זוהי אינה הפעם הראשונה בה עלו שמועות אודות פיתוח אפשרי של סמארטפון מבית אמזון שיציג יכולות צפיה בתלת מימד, אולם בעבר הכחישה החברה את הנושא. כעת, עם המידע החדש אודות תאריכי הכרזה והשקה של המכשיר, נראה שהחברה עומדת להיכנס בקרוב לשוק הסלולר בכל זאת. אמזון השיקה חנות אפליקציות נפרדת מה-Google Play כבר לפני 3 שנים, כך שנראה שזו תשמש גם כחנות האפליקציות עבור הסמארטפון. החנות טומנת בחובה כ-200,000 אפליקציות נכון להיום, כמות שתספק את מירב צרכי הלקוחות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים