הסמארטפון של אמזון נחשף בתמונות ראשונות

Amazon-Kindle-Phone-leak-main

מכשיר הסמארטפון הראשון של אמזון, עליו צפויה החברה להכריז כבר בחודש יוני הקרוב, נחשף בתמונות שפורסמו לראשונה על-ידי הבלוג הטכנולוגי BGR. התמונות מציגות סמארטפון לא מרשים במיוחד בצד העיצוב, אולם זאת בעיקר הודות לכך שהוא מכוסה בכיסוי פלסטיק אשר ככל הנראה נועד להסתיר את עיצובו הסופי של המכשיר.

הטכנולוגיה והמפרט

דיווחים קודמים רמזו לגבי יכולות הצגת תמונה תלת מימדית על גבי הטלפון, כאשר עד כה דובר על שימוש בעד 4 מצלמות קדמיות שינטרו אחר תזוזת עיני המשתמש כדי להציג בפניו אפקט תלת מימדי על גבי המסך. החשיפה החדשה מאשרת כי למכשיר הסמארטפון של החברה 6 מצלמות בסה”כ. מכאן, ניתן להסיק כי שתיים מאותן שש הינן המצלמה הראשית בגב המכשיר והמצלמה הקדמית המשמשות לצילום תמונות וקטעי וידאו, כאשר ארבע האחרות ישמשו למעקב אחר עיני המשתמשים לצורך יצירת האפקט התלת מימדי.

Amazon-Kindle-Phone-leak-1

פרטים רבים אודות מפרטו של המכשיר לא נחשפו, אולם עד כה חשפו בפנינו הדיווחים השונים כי מדובר יהיה במכשיר שוק גבוה הצפוי לכלול מסך 4.7 אינץ’ ב-HD 720p, מעבד Qualcomm Snapdragon מדגם לא ידוע, זיכרון 2GB RAM, מצלמה ראשית 13 מגה-פיקסל. מערכת ההפעלה צפויה להיות אנדרואיד בגרסה מותאמת אישית שפותחה על-ידי אמזון בדגש על שירותי החברה.

באמזון עובדים עם גרסאות מותאמות אישית של מערכת ההפעלה מזה מספר שנים על-גבי סדרת הטאבלטים Kindle Fire, כאשר חנות האפליקציות הייחודית של החברה מציעה כבר למעלה מ-200,000 אפליקציות. מכאן שאין כל סיבה לחברה לנטוש את ההצלחה שחוותה עם המוצרים המותאמים אישית, וכי גם עם מכשיר הסמארטפון החדש נזכה לראות עיצוב ייחודי בצד ממשק המשתמש.

Amazon-Kindle-Phone-leak-2

המחיר

עד שתחשוף אמזון את המכשיר באופן רשמי, לא נדע מה יהיה מחירו, וזה אינו נחשף גם בהדלפה האחרונה שהציגה את תמונות המכשיר. אולם, מעברה של אמזון ניתן ללמוד רבות אודות אופי פעולתה בכל הנוגע לתמחור מכשיריה.

kindle_fire_9עם כניסתה לשוק הטאבלטים עם ה-Kindle Fire, הייתה אמזון הראשונה להציג מכשיר טאבלט איכותי ממותג גדול ומוכר במחיר אטרקטיבי של 199 דולרים, זאת עוד טרם חשפה גוגל את הנקסוס 7 שלה כתשעה חודשים לאחר מכן במחיר דומה. בחלוף השנים, המשיכה אמזון בתמחור האגרסיבי של סדרת הטאבלטים שלה, תוך שהיא משיקה דגמים חדשים ומרשימים יותר ויותר בצד החומרה, העיצוב והתוכנה. כיום, מציעה החברה את דגם הבסיס לטאבלט שלה בעבור 119 דולרים בלבד. מחיר זה ניתן הודות לשילוב פרסומות החברה באופן מובנה בטאבלט.

אף שמדובר יהיה במכשיר דגל לכל דבר, מאמזון כבר למדנו לצפות כי לא יהיה מדובר במפרט שווה ערך לזה המוצע על-ידי המכשירים החדשים ביותר הנוחתים בזה אחר זה בשוק. מן הפרטים המעטים שאנו יודעים עד כה, מדובר יהיה במכשיר שיספק את צרכיהם של רוב המשתמשים בצד העיצוב, איכות הבניה והמפרט הטכני, אולם אנו מניחים כי אמזון לא תבחר לרדוף אחר השגת תואר הסמארטפון הקל והדק ביותר.

בהתחשב באופי הדורסני של אמזון בצד המחיר, המפרט הצנוע ביחס למכשירי דגל אחרים ונוכחותם של מכשירים מוזלים אחרים עם זיקה אמריקנית כמו Moto G ו-Nexus 5, אנו מרגישים בנוח להעריך כי מחירו של Amazon Kindle Phone (שם זמני) יעמוד סביב 249$-299$ וכי יהיה זמין, לפחות בשלב הראשון, בארה”ב בלבד.

(מקור – BGR)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים