תמונות חדשות חושפות את השינויים הצפויים במסך ה-iPad Air 2

iPad Air 2 Gadgety

בשנה שעברה הציגה אפל את ה-iPad Air, הדגם שזכה לשינוי העיצובי הגדול ביותר מאז הושקה הסדרה בשנת 2010. הטאבלט החדש של אפל הגיע בעיצוב חדש המאופיין במימדים קטנים ומשקל קל במיוחד, כאשר גודל המסך נשאר זהה. אם עד כה היינו בטוחים בכך שאפל תשמור על עיצוב זה, ייתכן ואנחנו טועים – ובגדול.

תמונות מודלפות של ה-iPad Air 2, זה הצפוי להיחשף באופן רשמי בחודש אוקטובר, מציגות מסך שעל פניו נראה זהה, אך לאחר מבט מעמיק בפרטים נראה כי השינויים די משמעותיים. לעומת דגם ה-iPad Air המקורי, אשר כולל צג LCD נפרד ממסך המגע והזכוכית המכסה אותו – בתמונות המודלפות ישנה יחידה אחת הכוללת גם את צג ה-LCD וגם את מסך המגע.

יחידה מאוגדת למסך המגע ולצג עצמו מאפשרת לאפל לבצע אחת מן האופציות הבאות: לצמצם אף יותר את עובי המכשיר ובכך להציג אייפד דק וקל יותר, או לחילופין להגדיל משמעותית את קיבולת הסוללה ובכך להאריך את זמן השימוש הכולל. בנוסף, תוכל החברה לנצל את השטח הרב למען שילובם של רכיבי חומרה חדשים.

עד כה לא התקבל אישור לתמונות ממקורות נוספים בשרשרת, כך שיהיה עלינו להמתין להדלפות נוספות, או להכרזה עצמה.

(מקור – onemorething.nl)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים