הדלפה: צילומי מסך של ממשק Optimus UI ממכשיר ה-LG G3

g3-screens-2אתר הטכנולוגיה GSMArena קיבל לידיו צילומי מסך של ממשק המשתמש Optimus UI, אלו נלכדו מתוך מכשיר ה-LG G3 אותו תחשוף היצרנית הדרום קוריאנית במהלך החודש הבא. חוץ מהשינויים הקלים שביצעה LG בעיצוב הממשק, מאשרות התמונות כי רזולוציית התצוגה תהיה Quad HD, זאת אומרת 2560×1440 פיקסלים.

על פי התמונות, הגרסה החדשה של Optimus UI לא נראית שונה מדי מזו שהוצגה יחד עם מכשיר הדגל LG G2 בשנה שעברה, אך כוללת מספר שינויים קוסמטיים. האייקונים קיבלו מראה שטוח, בקרי ההגדרות שבוילון ההתראות הפכו עגולים ושורת המשימות נראית נקיה ואחידה יותר. יש הטוענים כי השינויים מושפעים מאלו שביצעה סמסונג בגרסה האחרונה של ממשק TouchWIZ.

בנוסף, ניתן להבחין בתכונה חדשה כחלק מווידג’ט מזג האוויר. על פי המקורות, המלצתו של המכשיר להתאבזר במטריה היא רק אחת מתוך כמה הצעות אפשריות בהתחשב בתנאי הסביבה ובהרגליו השונים של המשתמש. ניתן לשער כי מדובר בשירות בעל מאפיינים דומים לאלו של Google Now.

על פי השמועות, מכשיר ה-G3 יבוסס על מפרטו של סמארטפון ה-LG isai FL אשר מיועד בעבור השוק היפני. מפרטו עשוי להציע מסך 5.5 אינץ’, מעבד מרובע ליבות בתדר 2.5GHz על גבי ערכת השבבים Snapdragon 801, זיכרון 3GB RAM, מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה-פיקסל, סוללת 3000mAh ועמידות בפני מים בתקן IPx7.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים