תמונות: האם סמארטפון OnePlus One הודלף ימים לפני ההכרזה?

02-BM7TnlN

במהלך החודשים האחרונים בנתה בנחישות OnePlus את הציפיה לסמארטפון הראשון שלה, תוך שחרור איטי ועקבי של פרטים על המכשיר והשקתו. ימים ספורים לפני ההכרזה צץ ברשת גל הדלפות המציג תמונות לכאורה של סמארטפון ה-OnePlus One לצד אפשרויות ההתאמה אישית לעיצוב הפאנל האחורי.

מקור תמונות העיצוב החיצוני של המכשיר באתר שיתוף התמונות Imgur. אחת מהן מראה, לכאורה, שבע גרסאות של מכסה גב OnePlus One. כזכור, דיווחנו בעבר כי המכשיר יוצע לרכישה עם מכסים אחוריים עשויים חומרים שונים. התבוננות מקרוב מגלה כי התמונה ממוחשבת ובכלל נראית מפוקפקת למדי, בעיקר בגרסאות הקבלר והג’ינס. תמונות אחרות מראות את המבנה הפנימי של המכשיר ומתארות את מראהו החיצוני. זה דומה מאוד למכשיר ה-Find 5 של Oppo ועומד במובן מסויים בקווי העיצוב, שהציגו קודם לכן סקיצות מודלפות של המכשיר, עם כי נראה צנוע ופשוט יותר.

04-YEt2gB1פרטים נוספים הגורמים לפקפק באמינות התמונות הם רוחב המכשיר והממשק הגרפי, כפי שנראים בתמונה המתארת את המימדים החיצוניים של המכשיר. בעבר העלה לרשת פטה לאו תמונה של מכשיר ה-Xperia Z1 וטען כי ה-One מוסתר במלואו תחתיו. כן רוחבו של ה-One צריך להיות צר מ-74 מ”מ. כאן מתואר הרוחב בן 75.9 מ”מ. ובאשר לממשק, בתמונה המודלפת הוא מזכיר במראהו את זה של Xiaomi, בעוד כמובן, ה-One יריץ גרסה מיוחדת של CyanogenMod, שממשקו שונה.

את הסוגיה הבהיר פטה לאו עצמו בפורום האתר הרשמי זמן קצר לאחר פרסום התמונות המודלפות וחשף תצלומי מסך של ממשק המכשיר. בתמונות ניתן לראות עיצוב הדומה ברובו לעיצוב הנקי של אנדרואיד KitKat לצד מספר אפשרויות התאמה. בינהן ערכות אייקונים, פונטים, אנימציות הדלקה ומסכי נעילה שונים כמו גם ערכות נושא מוגדרות מראש. וכן ניתן לראות כי הממשק יהיה זמין עם או בלי כפתורי ניווט על גבי המסך.

המכשיר יחשף ביום רביעי הקרוב (23 באפריל) ויהיה זמין לרכישה בבריטניה, ארה”ב, קנדה, הונג קונג, טיוואן, אוסטריה, בלגיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, איטליה, הולנד, שוודיה, ספרד ופורטוגל במחיר של פחות מ-$400. את המכשיר ניתן יהיה לרכוש רק באמצעות הזמנה אותה ניתן יהיה לקבל מחבר או לזכות בה בתחרויות שיתקיימו באתר החברה.

(מקורות: Android Authority, Phandroid)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים