גאדג’טי מסקר: Smash Arena: Monster Edition – הגנו על הטירה מפני המפלצות הנוראיות

Coverסיפורים רבים עוסקים בנסיונותיהן של מפלצות להרוס טירות, כאשר בני האדם נאלצים להלחם בהן בגבורה על מנת לשרוד (או בכדי להציל איזו נסיכה). במשחק Smash Arena: Monster Edition אנו זוכים להכנס לנעליהם של הגיבורים שיצילו את הממלכה ואת הטירה מהרס וחורבן.

תפקידנו במשחק הוא להגן על טירה מפני נחיל מפלצות שינסו לפגוע בה מכיוונים שונים. על מנת להרוג את המפלצות עלינו למחוץ אותן ובכך להבטיח את שלמות הטירה. ככל שנתקדם, יופיעו מפלצות חזקות ועקשניות יותר שישדרגו את החוויה. בין המפלצות ישנן כאלו שהן בלתי נראות לפרקי זמן, מפלצות מהירות מאוד או כאלו גדולות במיוחד שיידרשו כמה לחיצות בכדי להכניע אותן.

לרשותנו עומדים שלושה כלים משמעותיים שיסייעו לנו בהצלת הטירה: מטאטא שיאפשר (כצפוי) “לטאטא” את כל המפלצות שניצבות בדרכו; קוביית קרח שתאט את הזמן ותאפשר למחוץ את המפלצות בהילוך איטי; וגדר תיל חשמלית שתחשמל את כל מי שיתקרב אליה. מלבד זאת, נוכלו להיעזר במהנדס שידאג לשדרוגים שונים של הכלים, אך יש להיזהר שלא למחוץ גם אותו בלהט המשחק.

Smash-Arena-Monster-Edition-Gameplay-4-700x393

בכל שלב נצטרך לעמוד במשימה אחרת, אם נצליח – נקבל מדליות שבאמצעותן נוכל לרכוש שדרוגים בחנות הוירטואלית של המשחק. ניתן לרכוש את כל הכלים שתיארנו לפני כן, כמו גם לשדרג את יכולותיו של המהנדס שבא לעזרתנו. בנוסף, אפשרי לרכוש מדליות (בכסף אמיתי) או לגלות באילו דרכים נוספות ניתן מדליות ללא תשלום.

תן לאצבעות למחוץ במקומך

LGO6ORNOSmash Arena: Monster Edition הוא תוצרה הראשון של חברת Appllica אותה הקים בחור ישראלי בשם גיא טל. בראיון שערכנו עמו, סיפר לנו טל כי השאיפה הייתה ליצור משחק מהיר, צבעוני וכיפי המשלב בין אסטרטגיה והחיבה העזה שלנו למחוץ דברים. טל מסר כי בעתיד יתווסף “מצב הישרדות” שיאופיין בגלים אינסופיים של מפלצות. לקינוח, נוכל לספר כי בקרוב יגיע המשחק גם למערכת ההפעלה iOS.

במסגרת סקירות האפליקציות שאנו עורכים כאן בגאדג’טי, יצא לי לחוות לא מעט משחקים שונים ומשונים. אין לי כל ספק בכך ש-Smash Arena הוא בין האיכותיים והמהנים שבהם. ביכולתו של השילוב בין המשחקיות הפשוטה והגרפיקה הצבעונית להעניק שעות רבות של הנאה. המפלצות מועצבות בצורה הומוריסטית שתעלה חיוך על פרצופכם. מלבד זאת, המשחק מאופיין בפסקול מצוין הכולל מנגינות היתוליות ומשעשעות.

להורדת המשחק לאנדרואיד – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים