הוכרז: LG G3 סמארטפון דגל עצמתי עם מסך QHD ומצלמה חדשנית

LG-G3-frontחברת LG חשפה הערב (ג’) את סמארטפון הדגל החדש שלה, LG G3, היורש לדגם המוצלח מהשנה שעברה – G2. סמארטפון ה-LG G3 הפך מהר מאוד לאחד הסמארטפונים המסקרנים בשוק, בעיקר בזכות ההצלחה של קודמו, וככל שההדלפות גברו כך גברה גם ההתלהבות סביב המכשיר. LG מצליחה לדחוק את הגבולות עם מסך בעל שוליים צרים במיוחד והבטחה למימדים נוחים לאחיזה למרות הימצאו של מסך 5.5 אינץ’. בגב המכשיר אותו מערך כפתורים הכולל את ויסות הווליום וכפתור הפתיחה/נעילה/כיבוי.

מפרטו של LG G3 הוא מהעצמתיים הקיימים בשוק, אך יש רכיב אחד בולט במיוחד, זהו כמובן מסך ה-5.5 אינץ’ האיכותי בעל רזולוציה של 2,560X1,440 (כלומר QHD) – פי 4 ממסך HD 720P. מעניין לגלות ש-LG בחרה להשיק שני דגמים של המכשיר המתבססים על אותה ערכת שבבים Snapdragon 801 החזקה בעלת מעבד מרובע-ליבה 2.5Ghz והמאיץ הגרפי Adreno 330, אך שונים זה מזה בזיכרון הפנימי ובנפח האחסון. הדגם הבסיסי יהיה בעל זיכרון פנימי 2GB RAM ונפח אחסון של 16GB, הדגם היקר יותר יהיה בעל זיכרון פנימי 3GB RAM ונפח אחסון מובנה של 32GB.

שאר מפרטו כולל סוללת 3000mAh נשלפת, שבב NFC, תמיכה בטעינה ללא חוטים, קישוריות דור רביעי מסוג LTE-A, מצלמה קדמית 2.1 מגה-פיקסל ומצלמה אחורית מעניינת במיוחד בעלת חיישן 13 מגה-פיקסל. מה כל כך מעניין בה? היא תהיה הראשונה בסמארטפון שתשלב לייזר (הנקודה השחורה בגב המכשיר) לפוקוס אוטומטי מהיר במיוחד גם בתנאי תאורה קשים. המצלמה תתמוך גם ביכולות HD מובנות וצילום וידאו באיכות 4K. כל הטוב הזה נכנס בגוף בעובי 8.9 מ”מ ובגובה של 146.3 מ”מ, גבוה ב-4 מ”מ בלבד מ-Galaxy S5.

ה-LG G3 כולל כמה שיפורים תכנתיים ובראשם ממשק משתמש חדש ומעודן יותר מזה שראינו ב-G2. הצבעים נעימים יותר והאייקונים מלוטשים יותר ועושה רושם שהוא פחות עמוס וללא ספק מדובר בשיפור משמעותי מהממשקים שראינו עד כה מ-LG. בדומה למכשירים האחרונים של LG, גם ה-G3 מגיע עם יכולת האבטחה Knock Code, המאפשרת פתיחת המכשיר על ידי נקישה בנקודות מוגדרות במסך. אהבנו במיוחד את הממשק הייעודי לכיסוי ה-QuickCircle שכבר הוכרז בשבוע שעבר, בעל מגוון תכונות שימושיות כמו ביצוע שיחות, צילום תמונות, הודעות ועוד מתוך החלון העגול בחזית הכיסוי.

LG-G3-8

לראשונה אצל LG, יגיע מכשיר הדגל במגוון צבעים לבחירה: לבן, שחור, זהב, כחול ואדום. כולם בעלי גימור מטאלי שנותן אשליה של מתכת למרות שגוף ה-LG G3 עשוי פלסטיק. ההשקה תתבצע בדרום קוריאה כבר מחר, לאיזורים נוספים וביניהם ישראל יגיע המכשיר בהדרגה במהלך חודש יוני.

צפו באירוע ההכרזה המלא מלונדון:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים