סוני משיקה את קונסולת המיני PS Vita TV בארה”ב ואירופה עבור $99

PS_Vita_TV_00חברת סוני הכריזה בסוף השנה שעברה על קונסולת מיני, PS Vita TV, המביאה את הקונסולה הניידת PS Vita של החברה לסלון. אז סוני השיקה את ה-PS Vita TV לשוק היפני בלבד וכעת במהלך כנס הגיימיג E3 הכריזה החברה על הגעת הקונסולה המסקרנת לאירופה וארה”ב, תחת השם PlayStation TV, עבור מחיר תחרותי של $99.

קונסולת ה-PlayStation TV מתחברת למסך הטלוויזיה ומריצה משחקי PS Vita, משחקי PSP ומשחקי PlayStation 1 ו-2. כמו כן, הקונסולה תתמוך באפליקציות הזרמת וידאו כמו Hulu ו-Netflix, כך שמדובר במתחרה משמעותי ל-Apple TV של אפל וסטרימרים דומים שלא מציעים משחקים – בטח שלא כאלו איכותיים כמו של סוני.

מה שהופך את ה-PlayStation TV למיוחדת יותר היא היכולת שלה להתממשק עם קונסולות ה-PlayStation 4. כך לדוגמא תוכלו לשחק במשחקי ה-PlayStation 4 דרך ה-PlayStation TV, במידה והמסך אליו ה-PS4 מחובר תפוס. חשוב לציין שלא תוכלו לשחק בשתי הקונסולות בו זמנית ויש כאן רק סוג של הזרמה מה-PS 4, מה שהופך את ה-PlayStation TV למוצר משלים נפלא לרוכשי ה-PlayStation 4.

סוני תציע את קונסולת המיני PlayStation TV בשתי וריאציות, הראשונה היא הקונסולה לבדה עבור $99. השניה היא חבילה הכוללת את הקונסולה, בקר DualShock 3, כרטיס הרחבה 8GB, כבל HDMI ומשחק LEGO Movie עבור $139.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים