גאדג’טי ביטס[∞] – כל מה שאולי פיספסתם במהלך השבוע החולף

gadgety-bits

בחודש הבא יחל להימכר מכשיר הדגל LG G3 בישראל, אך לפני שיחול מאורע זה זכינו השבוע לגלות כי מכירות המכשיר בשוק הביתי של ענקית האלקטרוניקה הדרום קוריאנית מצליחות להרשים מעל ומעבר. לצד חדשות אלו זוכה המכשיר לביקורות אוהדות ברחבי הרשת ומקבל ציון גבוה במיוחד בצד חיי הסוללה.

בסוף החודש תערוך גוגל את כנס המפחים השנתי, Google I/O, שם צפויה החברה להציג שינויים גדולים במערכת ההפעלה אנדרואיד, שכפי הנראה תזכה להגיע לראשונה לגרסה 5.0. האירוע צפוי להיות מעניין אף יותר במידה ותבחר החברה להציג במהלך האירוע גם מכשירים חדשים, אולם לפחות לעת עתה אין מידע מהימן בנושא.

מלבד כל הידיעות החמות הללו, היו כמה ידיעות שלא זכו לראות אור, אך עדיין מגיעה להן הבמה. את הידיעות נציג בפניכם כמידי שבוע כדי שתישארו תמיד מעודכנים. אנחנו מזכירים כי אתם מוזמנים תמיד לשלוח לנו כתבות או מידע חשוב שלא פורסם ולפי דעתכם חשוב שיופיע גם הוא במהדורה הבאה של גאדג’טי ביטס.

1 בקר המשחק של SteelSeries יספק חוויה של קונסולה על האייפון

כנס המשחקים E3 שנערך בשבוע שעבר בלוס אנג’לס כלל גם מעבר למשחקים, כאשר מספר חברות הכריזו על בקרים המספקים תמיכה ב-MFi, שהושקה על ידי אפל בשנה שעברה ומאפשרת למפתחים לספק תמיכה למשחק באמצעות בקרים בקלות.

מי שמשך את תשומת ליבנו במיוחד הוא ה-SteelSeries Stratus XL – בקר משחק בגודל מלא המספק שליטה כוללת במשחקים הנתמכים כיום באייפון, באייפד ובאייפוד טאצ’ על-ידי בקרים ומציע עד 40 שעות עבודה. הבקר מתחבר למכשיר הנייד באמצעות בלוטות’ ומשתמש בסוללות מסוג AA הניתנות להחלפה בקלות ואף מציג מחוון למעקב אחר קצב התרוקנות הסוללה.

SteelSeries-Stratus-XL-Controller

הבקר צפוי להגיע אל השוק בהמשך השנה, בתקווה כי יגיע גם לישראל. מחירו עדיין לא ידוע, אולם יכול ויהיה גבוה מ-64$ שהוא מחירו של הדגם הקטן יותר בסדרה, SteelSeries Stratus.

2  טויוטה בחנה אפשרות לייצור רכב מעופף

במהלך ועידה שנערכה השבוע בסן-פרנסיסקו ציין בכיר בטויוטה, הירויושי הושיקי, כי בעבר בחנה חברת הרכב אפשרות לבניית רכב שמסוגל יהיה לרחף מעל פני הקרקע. יושיקי לא הרחיב בנושא המכונית המעופפת מעבר לכך ולא ציין איפה עומד הפרוייקט השאפתני כיום או אם בכלל יצא אל הפועל. (מקור – The Verge)

3  זכוכית ללא השתקפויות לסמארטפון

חברת קורנינג, מפתחת זכוכית ה-Gorilla Glass, הציגה לאחרונה את הציפוי החדש שלה המונע השתקפויות במכשירים ניידים. במצגת החברה ניתן לראות את הפיתוח שאולי יגיע בעתיד הלא רחוק למכשירים מהמובילים בשוק העושים שימוש בזכוכית המגן של החברה. אחת הבעיות הגדולות במסכים כיום הינה השימוש בהם מחוץ לבית באור שמש חזק, כך שמסכים המסוגלים להציג תמונה ללא השתקפות גם בתנאי תאורה בהירים מאוד נשמע כמו יתרון משמעותי.

4  LG מסתערת על מותג ה-Prime

בעוד סמסונג ו-HTC נערכות, ככל הנראה, להשקת מכשירי “פרימיום” תחת התווית Prime, נראה שגם היצרנית הקוריאנית LG מתעניינת בסוגה עילית של סמארטפונים. השבוע התברר כי החברה רשמה ארבעה שמות מסחריים: G Prime, F Prime, L Prime ו-W Prime, כולם מייצגים על פי הרישומים מוצרים מקטגוריית המובייל. יש לציין כי ל-LG סדרות G, F ו-L, אך על קיומה של סדרה W טרם שמענו וניתן רק להמר שזו תיועד בעבור מכשירי Windows Phone. (מקור – PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים