אפליקציית השבוע לאנדרואיד: Wireless Tether

מערכת הפעלה: Android | חנות: | להורדה: | מחיר: חינם | ציון: 10/10

השבוע נדבר על אפליקציה שעושה משהו פשוט מאוד, אבל גם חשוב מאוד, שיכול לעזור לכולנו ברגעים מסוימים, בהם אנו זקוקים לחיבור לעולם הגדול של הרשת. Wireless Tether מאפשרת לבעלי מערכת ההפעלה אנדרואיד להפוך את מכשירם לנקודה חמה (HotSpot), המעניקה למכשירים אחרים גישה לגלישה באמצעות הדור השלישי.

כשנכנסים לתוכנה, מופיע הלוגו של האפליקציה במרכז המסך, ולאחר לחיצה עליו ניתן להתחיל לשתף את האינטרנט הסלולרי. לאחר ההתחברות מוצגת בתחתית המסך כמות הנתונים שהועלתה והורדה (ה-Uplaod  וה-Download), על מנת שניתן יהיה לוודא שלא נחרוג מחבילת הגלישה שלנו. בפינה השמאלית מופיעה טמפרטורת הסלולה, על מנת להבטיח שלא נחמם אותה יתר על המידה (מכיוון שאפליקציה זו צורכת הרבה כוח מהסוללה).
.
לאחר הפעלת האפליקציה בפעם הראשונה, היא רצה ברקע וניתן לחזור אליה תמיד משורת ההתראות הנמצאת בראש המסך. ניתן גם לבחור ולאשר אילו מכשירים יוכלו להשתמש באינטרנט של מכשירינו, ולקבל את כתובת ה-MAC וה-IP שלהם בלשונית ה-Access Control, בה ניתן גם לסגור ולפתוח את הגישה לאינטרנט לכל המשתמשים. אפשר גם להצפין את התקשורת (הצפנה של 128bit) ולקבוע סיסמא על מנת למנוע מאנשים לא רצויים להתחבר לרשת האלחוטית שפתחתם. בנוסף, ההגדרות מאפשרות לשנות את שם הנקודה החמה, לשלוט על ההתראות שתקבלו מהכשיר כאשר ינסו להתחבר אליכם ואפילו לשלוט בעוצמת שידור האות.
.
Wireless Tether היא אפליקציה מצוינת, שעושה את עבודתה בצורה מעולה, אך החיסרון שבה הוא שהיא מיועדת למכשירים שעברו “ROOT” בלבד (מתן הרשאות נוספות שלא נתמכות בברירת המחדל של אנדרואיד). נכון שהיום מרבית משתמשי האנדרואיד כבר פותחים את מכשריהם כדי ליהנות מהרשאות אלו, אך ישנם משתמשים שעדיין לא עושים זאת, ולא יוכלו ליהנות מהאפליקציה. חיסרון נוסף הוא שניתן גם לשתף את האינטרנט בעזרת Bluetooth, אך פעולה זו מצריכה תהליך מסורבל למדי במחשב, ההופך את כל עניין הגלישה לפחות נוח.

האפליקציה חינמית ותומכת במגון מכשירים מאנדרואיד 1.6 ועד 2.1 (בעוד ב-2.2 ניתן לעשות זאת בצורה מובנית במערכת ההפעלה). למידע נוסף והורדה של האפליקציה למגוון המכשירים ניתן לבקר באתר האפליקציה או להוריד אותה במרקט ע”י סריקת הקוד:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים