וידאו: Android Wear מוכנה לקבלת התראות ותריץ אפליקציות עצמאית

Android Wearבשבוע הבא, תציג חברת גוגל על בימת כנס המפתחים Google I/O 2014 את פלטפורמת Android Wear, ותסביר לעולם ולקהל המפתחים איך היא מצפה שיעשו בה שימוש. Android Wear מיועדת להיות שלוחה של מערכת ההפעלה אנדרואיד בקטגוריית המחשוב הלביש ובוידאו חדש ששוחרר אנו מקבלים הצצה לדרך הפעולה שלה ומתוודעים לכך שתוכל להריץ אפליקציות בעצמה.

הוידאו הועלה לערוץ המפתחים של גוגל ביוטיוב ובאמצעותו מסבירה החברה כיצד ממשק המשתמש של Android Wear יעבוד ואיך האפליקציות יוכלו לתקשר עם המערכת. אם עד כה חשבנו שהפלטפורמה החדשה תספק רק סט של ספריות שיוכלו לגרום להקרנת אפליקציות מהסמארטפון, הוידאו חושף לראשונה שעל שעונים חכמים (למשל) ניתן יהיה להריץ אפליקציות עצמאיות. משמע – מדובר במערכת הפעלה של ממש, כזו שתאפשר לאפליקציות ללקט מידע מחיישנים ואפילו לתמוך בפקודות קוליות חדשות. אולם, אנחנו עדיין מאמינים שיהיה צורך בסמארטפון על מנת לעשות שימוש במוצר הלביש שנרכוש.

ההתראות הקיימות היום באפליקציות אנדרואיד השונות כבר נתמכות באופן מובנה ויוצגו ללא בעיה על מערכת ההפעלה Android Wear. בנוסף לכך, המפתחים יוכלו לנצל יכולות נוספות שהיא מאפשרת: “התראות בערימות” – כלומר איגוד כל ההתראות מאותה אפליקציה תחת שכבה אחת; “עמודים” – להצגה של יותר ממסך אחד עבור התראה; ו-“מענה” – המפתח יוכל להגדיר פקודות קוליות שיאפשרו למשתמש להגיב להתראה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים