אופס: מיקרוסופט חושפת בטעות את קיומו של Surface Mini

microsoft-surface-pro-3האם מיקרוסופט חשפה בטעות את דבר קיומו של טאבלט ה-Surface Mini? שורת טקסט מתוך המדריך למשתמש במוצר ה-Surface Pro 3 שנחשף בחודש שעבר, טוענת כי עט הסטיילוס המצורף לאריזה מסוגל להתממשק גם עם טאבלט ה-Surface Mini. אין מדובר בהבטחה להשקתו של הטאבלט, אך זהו בהחלט סימן להיתכנות הדברים.

באירוע שנערך בניו-יורק בסוף חודש מאי חשפה מיקרוסופט את הטאבלט-מחשב המרשים Surface Pro 3. באותה הזדמנות ציפו רבים לראות גם את הטאבלט הקטן יותר, Surface Mini, שזכה להופיע בשמועות שקדמו לאירוע – אך למרבה הצער זה לא קרה. מיקרוסופט בחרה שלא לנקוב בשמו של טאבלט בעל מסך קטן יותר ואף נמנעה מלענות לשאלות בנושא.

לאחר האירוע התפרסם דיווח לפיו החברה החליטה לוותר על השקת הטאבלט המדובר ימים ספורים קודם לכן. ייתכן שהסיבה לכך הייתה החלטה להניח לשוק המיני-טאבלטים שאיננו בשל, אך באותה מידה סביר גם שמיקרוסופט רצתה עוד זמן לטובת הפיתוח. אנחנו אגב, נוטים לכיוון האפשרות השנייה.

חשוב לציין שהופעת שמו של Surface Mini במסמכים אינה מעידה בהכרח על השקה קרובה (או בכלל). אם אכן בוטלה חשיפת המכשיר ימים בודדים בלבד לפני האירוע, הגיוני שמי מעובדי מיקרוסופט פשוט שכח למחוק את השורה שהפכה פתאום בעייתית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים