מפרטו של Samsung Galaxy Note 4 נחשף דרך מבחני ביצועים

Samsung-Galaxy-Note-4-Mockup

תשעה חודשים עברו מאז הציגה סמסונג לראשונה את הפאבלט האחרון לסדרת ה-Galaxy Note. את הדגם הבא בסדרה, Note 4, אנו מצפים לראות לקראת חודש ספטמבר. עוד לפני שיחשף באופן רשמי, אנו למדים על מפרטו של מכשיר העשוי להיות דגם הפאבלט החדש של החברה דרך מבחני ביצועים שפורסמו באתר AnTuTu.

דגמי המכשירים המופיעים במבחני הביצועים הינם SM-N910S ו-SM-N910C. שמות אלו מעידים כי סמסונג תציג מספר דגמים למכשיר הנבדלים בערכות השבבים בהן תשתמש החברה במכשירי הפאבלט החדשים. סדרת ה-Galaxy Note 3 שהוצגה בשנה שעברה הייתה מדגם SM-N900, כך שהעדכון המוצג כעת מעיד כי מדובר בדגמים חדשים לסדרת ה-Galaxy Note.

שני המכשירים מציגים מפרט הכולל מסך QHD ברזולוציה של 1440×2560 פיקסלים בגודל לא ידוע. על-פי הערכות קודמות, לא יזכה הפאבלט לשינוי בגודל המסך ויגיע ב-5.7 אינץ’, כאשר השדרוג העיקרי יהא בצד הרזולוציה הגבוהה. זיכרון המכשירים מוצג כ-3GB עם נפח אחסון של 32GB, מצלמת 16 מגה-פיקסל ראשית ומצלמה משנית בעלת חיישן 3.68 מגה-פיקסל (יש להניח כי הנתון אינו מדויק) ומערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת Kitkat 4.4.3.

Note-4-Antutu

שני המכשירים נבדלים זה מזה בצד המעבד, כאשר האחד (SM-N910S) מגיע עם מעבד מרובע ליבות מתדר 2.5GHz המבוסס על ערכת השבבים Snapdragon 805 מבית קוואלקום עם המעבד הגרפי Adreno 420, בעוד הדגם השני (SM-N910C) מגיע עם מעבד בעל שמונה ליבות המבוסס על ערכת השבבים Exynos 5433 של סמסונג עם המעבד הגרפי ARM Mail-T760.

מבחני הביצועים מציגים כי מהירות המעבד תעמוד על 1.3GHz בלבד, אולם יש להניח כי בשל השילוב בין ארכיטקטורות ARM Cortex-A57 ו-ARM Cortex-53 לשם הפרדת תהליכי פעולת המעבד בין יישומים קלים לכבדים, מוצגת במקרה זה רק מהירות השעון הנמוכה יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים