הוכרז: Huawei Honor 6 סמארטפון דגל עם מעבד ה-Kirin 920

huawei honor 6 סמארטפון דגל אחד לא מספיק? צילום: יח”ץ

חברת וואווי (Huawei) הכריזה כצפוי על סמארטפון דגל חדש, Honor 6, בעל מפרט עצמתי, גוף דק בעובי 7.5 מ”מ, משקל 130 גרם ומסגרת אלומיניום. Huawei Honor 6, שהיה מוכר בעבר כ”מולאן” (Mulan), מגיע עם ערכת שבבים חדשה מתוצרת החברה. המכשיר לא מצטרף לטרנד ה-QHD, אך בעל יחס מסך מרשים התופס 75.7% משטח פניו (קצת פחות מה-LG G3 בעל יחס של 76%).

סמארטפון הדגל Huawei Honor 6 מעניין במיוחד מכיוון שיהיה הראשון של החברה עם ערכת השבבים החדשה מתוצרתה – Kirin 920, שהוכרזה בתחילת החודש. המעבד עמו מגיעה ערכת השבבים הוא בעל שמונה-ליבות בארכיטקטורות מבית ARM, וכולל קבוצה של ארבע ליבות Cortex A15 בתדר שעון של 1.7Ghz-2Ghz וארבע ליבות Cortex A7 בתדר שעון של 1.3Ghz-1.6Ghz, כאשר הקבוצה הראשונה מיועדת למתן ביצועים מיטביים ואילו השנייה לחיסכון בצריכת חשמל בזמן ביצוע פעולות שגרתיות.

המאיץ הגרפי ב-Kirin 920 גם כן מבית היוצר של ARM ויהיה מסוג Mali-T628, שנחשב לאחד העצמתיים בשוק. לטענת Huawei ערכת השבבים החדשה משתווה ומתעלה על זו של המוביל בשוק קוואלקום, Snapdragon 805.

Huawei-Honor-6-3Kirin 920 צויידה גם בקישורית דור רביעי מסוג LTE, בעל יכולת הורדה של עד 300Mbps. בנוסף, ערכת השבבים מצטיינת, לטענת וואווי, באפשרות לצריכת חשמל חסכונית ונמוכה במיוחד – יותר מזו של ה-Galaxy S5 מבית סמסונג ופי 2 מה-iPhone 5S של אפל. עוד התייחסה החברה לפליטת החום הנמוכה של ערכת השבבים ועזרתה של מסגרת האלומיניום בקירור המכשיר.

Huawei-Honor-6-2שאר מפרטו של ה-Honor 6 מרשים לא פחות וכולל מסך 5 אינץ’ ברזולוציה של 1920X1080, זיכרון פנימי 3GB RAM, מצלמה אחורית 13 מגה-פיקסל עם חיישן של סוני ופלאש LED כפול, מצלמה קדמית 5 מגה-פיקסל, נפח אחסון מובנה של 16GB או 32GB עם חריץ הרחבה MicroSD וסוללת 3,100mAh. סמארטפון ה-Huawei Honor 6 יגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת Kitkat 4.4.2 וממשק המשתמש Emotion UI 2.3.

בסין מוערך מחירו של המכשיר בכ-320 דולרים עבור גרסת ה-16GB ובכ-480 דולרים עבור גרסת ה-32GB, כאשר תאריכי השקה לא נחשפו רשמית וכמובן שנעדכן ברגע ש-Huawei תחשוף אותם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים