סמסונג מכריזה על שעון ה-Gear Live ומציעה אותו למכירה לצד LG G Watch

Samsung Gear Live Smartwatch

בסמסונג לא מוותרים כל-כך מהר על הפלטפורמה של גוגל לטובתה של Tizen, כאשר אמש (ד’), ומיד עם תום אירוע הפתיחה של כנס המפתחים Google I/O 2014, הכריזה החברה באופן רשמי על שעון חכם ראשון המבוסס על פלטפורמת המוצרים הלבישים Android Wear. עיצובו של השעון החכם מזכיר את זה של דגמי השעונים החכמים הקיימים של סמסונג לסדרת ה-Gear המריצים כיום את מערכת ההפעלה Tizen.

Samsung Gear Live יגיע עם מסך Super AMOLED בגודל 1.63 אינץ’ ברזולוציה של 320×320, מעבד 1.2GHz, זיכרון 512MB RAM, נפח אחסון פנימי העומד על 4GB וסוללת Li-Ion בקיבולת 300mAh המספיקה על-פי הגדרות היצרן ליום שלם של שימוש. השעון החכם יגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה Android Wear המספקת תמיכה בשירותיה השונים של גוגל: Google Now, Google Voice, Google Maps, Gmail, Hangoout ויתמוך בהצגת התראות שונות כמו הודעות SMS ומייל.

בנוסף, תומך שעון ה-Gear Live של סמסונג גם בתקן בלוטות’ 4.0 ו-Bluetooth LE ובתקן IP67 לדחיית אבק ועמידות בפני נוזלים בעומק של עד מטר. השעון מגיע מובנה עם חיישנים שונים, בהם מד תאוצה, מצפן, מד דופק וגירוסקופ. מידותיו הינן: רוחב- 37.9 מ”מ, גובה- 56.4 מ”מ, עובי- 8.9 מ”מ ומשקלו 59 גרם.

השעון החכם כבר זמין להזמנה מוקדמת בחנות המקוונת Google Play עבור תושבי ארה”ב במחיר 199 דולרים (לפני מסים) עם תאריך יעד להשקה ביום שלישי, ה-8 ביולי.  לצידו של Samsung Gear Live מוצע להזמנה מוקדמת בחנות של גוגל גם השעון החכם LG G Watch, אשר מחירו עומד על 229 דולרים (לפני מסים) ויעד השקתו הינו יום חמישי הבא, ה-3 ביולי.

LG-G-Watch-229-sale


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים