Pelty – רמקול אלחוטי המופעל באמצעות אנרגיה תרמית

גם יפה וגם אופה: Pelty הוא רמקול נייד מרשים בעיצובו המופעל בדרך לא שגרתית. בתוך גוף איתן המשלב זכוכית וקרמיקה, ישנו מקום ייעודי לנר רגיל המחמם רכיב מיוחד אשר ממיר אנרגיה תרמית לאנרגיה חשמלית – זו תאפשר הפעלת קישוריות Bluetooth וכמובן את הרמקול עצמו שינדב סאונד איכותי. אין צורך ללחוץ על ON – הצתת הפתילה של הנר תספיק לשם הפעלתו של הרמקול הייחודי. יוצרי המוצר, כמה יזמים מאיטליה, מתגאים בדרך הפרמטיבית (והירוקה) המפעילה טכנולוגיה עדכנית.

הרעיון לפיתוחו של רמקול ה-Pelty צץ במוחו של הממציא האיטלקי גיאנלוקה גמבה מתוך צורך אנושי שחווה בעצמו. גמבה תכנן ארוחה רומנטית עם בחירת ליבו על חוף הים, אך לא הצליח למצוא פתרון אידיאלי להשמעת מוזיקה, כזה שישתלב כראוי באווירה ולא יצריך טיפול מיוחד כמו דאגה מתמדת לאנרגיה. זהו הסיפור שעומד מאחורי רמקול ה-Bluetooth הראשון המופעל באמצעות נר.

בכדי לרכוש את “הנר-רמקול” תצטרכו להשקיע 230$ (שהם כמעט 800 שקלים) בדף המוצר באתר Indiegogo ולקוות שיצטרפו אליכם מספיק משקיעים. נכון לכתיבת שורות אלו ההשקעה המינמלית הנדרשת היא 100,000 דולרים, כשעד כה הושקעו כ-15,000 דולרים ונשארו עוד 40 יום לסגירת פרויקט הגיוס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים