HTC Eye – טלפון הסלפי הראשון?

שיגעון הסלפי: על פי דיווחו של המדליף הנודע evleaks@ דרך הרשת החברתית טוויטר, נראה שיצרנית הסמארטפונים הטיוואנית עתידה להשיק בקרוב את HTC Eye – טלפון נייד שיתמקד בצילום דיוקן עצמי (“סלפי”). המידע התקבל ככל הנראה מעובד בחברת AT&T, אשר בוחנת את המוצר בימים אלו ממש.

בניגוד למרבית ההדלפות האחרות שמקורן בעמוד הטוויטר המפורסם, הדיווח הזה מגיע ללא תמונה של המוצר או פרטים טכניים רחבים אודותיו. עם זאת, ניתן לשער שהחברה תאבזר את הסמארטפון במצלמה קדמית עם חיישן ברזולוציה גבוהה יחסית. בהתחשב בעובדה שמכשירי ה-One M8, One E8 ו-Desire 816 מגיעים עם מצלמה קדמית בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל, סביר ש-HTC Eye יציע יותר מכך.

ידיעה זו, הזויה ככל שתישמע, לא מצליחה להפתיע אותנו. חברת HTC ידוע ככזו שאוהבת לנסות דברים חדשים כמו גם להתאים עצמה לפלחי שוק מוגדרים מאד, ובמקרה זה – צעירים. דוגמה נוספת לכך היא השקתו של HTC First – מכשיר הסמארטפון הראשון (והאחרון) עם ממשק הבית של פייסבוק לאנדרואיד.

בינתיים, כאמור, המידע אודות המוצר מועט ועדיין מוקדם לדעת אם יושק או לא. אם הרעיון נשמע מדליק בעבורכם, תוכלו לרכוש כבר עכשיו את Huawei Ascend P7 שמציע מצלמה קדמית בעל חיישן 8 מגה-פיקסל (או את Lumigon T2 HD שמציע מצלמה קדמית עם פלאש).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים