מנכ”ל Xiaomi: אנחנו מוכנים לתחרות עם האייפד של אפל

Xiaomi-miPad-main

חברת Xiaomi הסינית מוכנה להציג תחרות לאייפד של אפל עם סדרת הטאבלטים החדשה של החברה, MiPad. את הדיווח מביא אתר DigiTimes, המצטט את דברי המנכ”ל לי ג’ון (Lei Jun) שמאשים את פלטפורמת אנדרואיד שעד כה לא הייתה מפותחת מספיק על מנת להתמודד עם זו של אפל.

את טאבלט ה-MiPad הציגה Xiaomi עוד בחודש מאי, אם כי רק בתחילת יולי החל המכשיר להימכר בסין. בתחילת החודש דיווחה החברה כי 50,000 יחידות של הטאבלט נמכרו בתוך זמן שיא של 3 דקות ו-59 שניות, זאת בעוד ממשיכה החברה לפעול באסטרטגיה שמונעת מהצרכנים היצע גדול של מכשירים בזמן ההשקה על מנת ליצור הדים גדולים יותר שיעזרו במכירות שלאחר מועד ההשקה.

Xiaomi כבר הצהירה לא פעם על “מכירות בזמני שיא” של מכשיריה השונים, האחרון בהם הינו סמארטפון ה-RedMi Note שמכר 100 אלף יחידות תוך 34 דקות בלבד בזמן השקתו בסוף חודש מרץ 2014.

מפרטו של Xiaomi MiPad כולל מסך 7.9 אינץ’ ברזולוציית תצוגה של 1536×2048 פיקסלים, מעבד מרובע ליבות בתדר 2.2GHz המבוסס על ערכת השבבים NVidia Tegra K1 עם ליבה נוספת לביצוע פעולות פשוטות והמאיץ הגרפי Kepler בעל 192 הליבות, זיכרון 2GB RAM, נפח אחסון 16GB/64GB עם אפשרות הרחבה, מצלמת 8 מגה-פיקסל ראשית ו-5 מגה-פיקסל משנית וסוללת 6,700mAh.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים