וידאו: הדגמת עמידות זכוכית הספיר על מסך האייפון 6

אפל עובדת מזה זמן מה על פיתוח חומר הספיר לשימוש במכשיריה השונים ואף נכנסה בשנה שעברה להסכם רחב היקף עם יצרנית לוחות הספיר GT Advanced Technologies, במסגרתו פתחה החברה מפעל לייצור לוחות ספיר באריזונה בהשקעה של קרוב ל-600 מיליוני דולרים.

הצצה לאחור

אפל אמנם משתמשת כבר היום בחומר הספיר לציפוי מעטפת המצלמה האחורית והחיישן הביומטרי Touch ID שהוצג עם מכשיר האייפון 5S בשנה שעברה, אולם עד כה נסובו השמועות הנוגעות לשימוש בחומר במסכי האייפון בעיקר סביב דגם האייפון 6 בעל המסך הגדול במיוחד (5.5 אינץ’), הצפוי להימכר בכמויות קטנות יותר ממכשיר הדגל בעל מסך ה-4.7 אינץ’.

בהדגמת וידאו חדשה שפורסמה על-ידי אושיית היוטיוב מרקז בראונלי (MKBHD) מוצג פאנל מסך האייפון 6 בגודל 4.7 אינץ’ העשוי, כפי הנראה, מזכוכית הספיר. בוידאו מבצע בראונלי מספר לא מבוטל של בדיקות עמידות לזכוכית ופונה לשרוט ולדקור אותה באמצעות מפתחות וסכין, כאשר הזכוכית יוצאת מכל התקיפות ללא פגע. הדגמה נוספת שמבצע בראונלי מציגה יכולות כיפוף לזכוכית שלא נשברת בשום מצב.

עדיין מוקדם לקבוע האם תהיה זמינה זכוכית הספיר בדגם האייפון הבא, או שמע תבחר אפל לשלב את הספיר דווקא בשעון החכם, גם הוא צפוי להשקה מאוחר יותר השנה. עם סיומו של הרבעון השני של השנה, אנו מצפים לשמוע מעט מחברת GT Advanced Technologies באשר להתפתחויות הנוגעות להסכם עם אפל, אולם דוחותיה של החברה צפויים להתפרסם רק בתחילת חודש אוגוסט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים