חברת Metaio מציגה פתרון מציאות רבודה בשעונים חכמים

סמארטפונים נמצאים כבר כמעט בכל כיס במדינות המפותחות, ויצרניות המכשירים פונות כיום לפיתוח מוצרים משלימים בדמות שעונים, משקפיים וצמידים חכמים. על מנת לספק ערך עבור הצרכנים, צריכות יצרניות החומרה לשלב פונקציונליות בנוסף ליכולת קבלת התראות שיחסכו את שליפת הסמארטפון מהכיס בכדי לעודד את רכישתם של המוצרים הלבישים.

חברת Metaio, המפתחת מוצרי תוכנה המשמשים להטמעת פתרונות מציאות רבודה במכשירים חכמים, מודיעה על תחילת תמיכתה בשעונים חכמים. תוך שימוש במנוע המציאות הרבודה (AR) שפיתחה, תאפשר החברה לתפוס תמונות מן העולם האמיתי דרך מצלמת השעון החכם ולהציג מידע נוסף על פריטים שונים שצולמו.

בהדגמה המצורפת לצד ההכרזה על המוצר החדש מציגה Mataio אפשרויות לחיפוש מידע אודות מזון לצרכי תזונה נכונה, אולם בשימוש עם הסמארטפון מסוגלת החברה להציג גם עצמים שונים באופן וירטואלי בסביבה הביתית לאחר שאלו צולמו על-ידי המצלמה בשעון החכם.

לפני למעלה משנתיים הציגה Mataio את חזונה לפיתוח מעבד מציאות רבודה (AR Engine) שיאפשר למכשירים ניידים שונים להציג שכבות מידע נוספות על-גבי העולם האמיתי באמצעות פתרונות תוכנה אותם היא מפתחת. מעבד ה-AR Engine 2 של החברה מסוגל לספק חווית מציאות מועשרת רציפה תוך שמירה על צריכת סוללה נמוכה ומאפשר זיהוי עצמים תלת מימדיים דרך תפיסת וידאו ב-1080p ב-30 פריימים לשניה.

Metaio אינה היחידה המאגדת את יכולותיה הטכנולוגיות בתחום ה-AR בתוך מכשירים חכמים, כאשר ענקית החיפוש גוגל אף היא פועלת בתחום והציגה יכולותיה דרך פיתוח משקפי המציאות הרבודה Google Glass ולאחרונה אף לקחה צעד נוסף בתחום עם פיתוח פרוייקט טנגו המשולב כיום במכשיר טאבלט באופן נסיוני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים