תמונות: עיצוב Material יגיע לחנות Play Store של גוגל

כך יראו בקרוב אפליקציות ב-Play Store?

תמונות ראשונות שנחשפו ברשת מציגות רענון עיצוב משמעותי לחנות ה-Play Store של גוגל. החנות תעבור לעיצוב בסגנון Material, אותו ראינו לראשונה בכנס המפתחים Google I/O 2014 ככזה המאפיין מחדש את הרשת החברתית גוגל+ ואת האפליקציות השונות של החברה. הצילומים הם למעשה תמונות מסך המגיעות מתוך גרסה ראשונית של חנות Play Store וייתכנו שיחולו שינויים נוספים עד להשקה, אך אנחנו מעריכים שמדובר בתוצר שממחיש היטב את השינוי.

התמונות של העיצוב החדש לחנות ה-Play Store מציגות את האלמנטים שראינו בשפת העיצוב החדשה אשר מכונה על ידי גוגל בשם “Material Design“. שפת העיצוב החדשה מאחדת לראשונה את שירותי גוגל השונים באינטרנט, באנדרואיד על גרסאותיה השונות וב-Chrome OS מבחינה ויזואלית. Material Design תאפשר יצירת ממשקים חדשים לחלוטין המתאפיינים במראה נקי, צבעוני, מרווח, מוחשי ומינמליסטי.

nexusae0_image22
תמונה מתוך כנס Google I/O 2014
Vevo-Material
העיצוב החדש (מימין) לעומת הישן (משמאל)

מרבית הישראלים מכירים את חנות ה-Play Store של גוגל כחנות האפליקציות של אנדרואיד, אולם מדובר בחנות תוכן שלמה המציעה גם ספרים, מגזינים, מוזיקה, סדרות וסרטים. התמונות שהודלפו ממחישות לנו כיצד ייראה היצע התכנים עם העיצוב החדש. ניתן להתרשם מתמונות גדולות בהרבה, צבעוניות ואפילו שינויי ממשק מעט תמוהים כמו גלילה ארוכה מאוד ומעבר של כפתור השיתוף משורת הניווט למעלה לתחתית. זוהי אחת הסיבות לפיה אנחנו חושבים שמדובר בגרסה קרובה לסופית ושיהיו עוד מספר שינויים. חלק מהתמונות דומות מאד לאלו שהוצגו בכנס המפתחים, כך שאנחנו מאמינים למקור.

העיצוב החדש (מימין) לעומת הישן (משמאל)
העיצוב החדש (מימין) לעומת הישן (משמאל)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים