הלוח הלוגי של iPhone 6 נחשף עם תמיכה ב-NFC ו-WiFi בתקן ac

לוח לוגי של iPhone 6 לעומת iPhone 5S

הלוח הלוגי של סמארטפון ה-iPhone 6 מבית אפל נחשף לכאורה בתמונות המגיעות מצרפת. הפרטים המגיעים מהמקור חושפים חלק מיכולותיו החדשות של האייפון הבא וככל הנראה מדובר בדגם בעל מסך ה-4.7 אינץ’. לוח לוגי (Logic Board) הוא אותו לוח אם (Motherboard) המוכר, פשוט כך נוהגת אפל לכנות אותו במוצריה השונים. הלוח הלוגי כולל את ערכת השבבים של המכשיר, רכיבי התקשורת השונים שלו, זיכרון ועוד.

לפי המקור הצרפתי שחשף את התמונות, מכשיר האייפון 6 יהיה הראשון מבית אפל עם שבב NFC, המשולב במרבית מכשירי האנדרואיד מהדורות האחרונים. השמועות על כך שאפל תספק תמיכה ב-NFC בסמארטפונים שלה עקביות עם השקתו של כל אייפון, בעיקר בהקשר של מערכות תשלומים שונות. לפי הדיווח שפורסם אתמול, אפל עשויה להשיק לצד ארנק דיגיטלי לצד ה-iPhone 6, מה שדי מסתדר עם הפרטים החדשים, מכיוון שטכנולוגיית ה-NFC נחשבת פופולרית ביותר בעמדות תשלומים שונות.

iphone_6_logic_board_annotated-800x594השדרוג היותר ודאי שחושף המקור הוא שבב תקשורת אלחוטית (WiFi) עם תמיכה בתקן 802.11ac. התקן החדש יאפשר שיפור משמעותי במהירות לעומת תקן N הנתמך במכשירי האייפון כיום. מדובר בשיפור תמיכה ברשתות WiFi חדשות ומהירות יותר, מה שאפל נוהגת לעשות בכל מכשיר אייפון חדש.

באופן כללי, הדיווח מותיר רושם די אמין. ניתן לראות דימיון רב בין הברגים המתחברים לגוף המכשיר בשני המכשירים: האחד הוא iPhone 5S והשני (לכאורה) iPhone 6. עם זאת, הלוח עצמו ערום לגמרי מרכיבים, כך שקצת קשה לאשר את הפרטים, ולכן עלינו להסתמך על המקור בלבד. לשמחתנו, לא נותר עוד זמן רב עד להכרזה של אפל, זו צפויה להתקיים במהלך חודש ספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים