אפליקציית Beauty Mirror תשפר את תמונת הסלפי בזמן אמת

מה קורה כשמשלבים כלים מגוונים לעריכת תמונות עם טכנולוגיית מציאות רבודה? -אפליקציית Beauty Mirror החדשה מאפשרת למשתמשים לשדרג את יכולות צילום הסלפי שלהם ולדעת בזמן אמת כיצד ייראה התוצר הסופי לאחר בחירת הפילטרים או האפקטים אותם ניתן להחיל על התמונה.

עם הכניסה לאפליקציה תופעל המצלמה הקדמית של המכשיר ותחל סריקת תווי הפנים של המשתמש, זו תארוך כמה שניות. לאחר מכן, תוצג “בשידור חי” השתקפותו של המשתמש, וכל שינוי שיבוצע באמצעות כלי העריכה יוצג מיד על פניו. מה שמייחד את Beauty Mirror היא העובדה שגם אם הפנים ינועו, אפקט העריכה יישמר וידע להתאים את עצמו לזווית הצילום החדשה – ממש כמו במראה.

Beauty Mirror מציעה ארבעה מצבי עריכה מוגדרים מראש, ולצידם מספר לא מבוטל של אפקטים: מתיחת פנים, הצרת עיניים, הפחתת משקל, הענקת מראה צעיר, ניקוי העור ובסה”כ כ-14 שינויים אפשריים שניתן לבצע. עם זאת, המפתחים מדגישים כי מדובר בשינויים קלים שיעניקו ליטוש קטן לתמונה, כך שהצופים בה לא יוכלו להבחין בכך שעברה שינויים.

מלבד היכולת לשפר את תמונת הסלפי, טכנולוגיה שכזו תהיה יעילה מאד בטרם ביצועם של ניתוחים פלסטיים, או בקרב חברות קוסמטיקה שונות. כפועל יוצא מכך, הטכנולוגיה המתקדמת צפויה לצאת בעתיד מגבולות המסך הקטן ולשמש ככלי סימולציה של חברות ומותגים שונים.

להורדת האפליקציה עבור מערכת ההפעלה iOS – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים