הוכרז: HTC J Butterfly – מכשיר הדגל עם עמידות במים

חברת HTC הטיוואנית, בשיתוף עם ספקית הסלולר KDDI היפנית, חשפה הבוקר (ה’) דגם חדש למכשיר ה-J Butterfly שזכה להצלחה רבה בשוק האסייתי. תוך שהיצרנית מוותרת על חיפוי האלומיניום היוקרתי, מדובר למעשה באותו One M8 שנחשף בחודש מרץ, אך עם לא מעט שיפורים הכרחיים בצד כוח העיבוד, המצלמה, הסוללה והעמידות.

בדיוק כמו שהיפנים אוהבים, אחת מהדרישות של KDDI הייתה מכשיר עמיד במים, ואכן HTC J Butterfly זוכה לקבל עמידות בתקן IPX7 המאפשר לו לשהות בעומק מטר אחד מתחת לפני המים ולמשך חצי שעה. בשל כך, נאלצה החברה לוותר על רמקולי ה-BoomSound במתכונתם המוכרת ולהחליפם באחרים, כפיצוי – לאריזה מצורפות אוזניות JBL יוקרתיות.

white-htc-j-butterflyמפרטו של המכשיר תואם כמובן לשוק הגבוה וכולל מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, מעבד מרובע ליבות 2.5GHz על גבי ערכת השבבים Snapdragon 801, זיכרון RAM בנפח 2GB, רכיב אחסון בנפח 32GB עם אפשרות הרחבה, מצלמה קדמית עם חיישן ברזולוציית 5 מגה-פיקסל, סוללת 2700mAh ותמיכה בקישוריות 4G LTE.

מערך הצילום הראשי בגבו של J Butterfly כולל חיישן 13 מגה-פיקסל ופלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע, כשבנוסף ישנו חיישן עומק ברזולוציית 2 מגה-פיקסל. זוהי הפעם השנייה ש-HTC משלבת חיישן עומק במערך הצילום, ובהחלט יהיה מעניין לראות את התוצאות כשביכולתו של החיישן הראשי להפיק תמונות ברזולוציה גבוהה הרבה יותר מ-4 מגה-פיקסל.

חשוב להדגיש שהדגם שהוצג הבוקר אינו תומך כלל בתדרי התקשורת הישראלים, כך שאם ברצונכם לרכוש אותו – יש להמתין עד להשקתה של גרסת Sim Free אסיאתית. HTC J Butterfly יוצג לעיתונאים באירוע HTC Conference Tokyo שייערך ב-19 באוגוסט, ויעלה למדפיה של ספקית הסוללת בסופו של אותו חודש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים