דיווח: סמסונג תכריז על Galaxy Note 4 ב-3 בספטמבר

לפי כל ההערכות, חברת סמסונג צפויה לחשוף את פאבלט הדגל הבא שלה, Galaxy Note 4, באירוע חגיגי לכבוד פתיחת תערכות IFA 2014 בברלין. הוכחה נוספת לכך מגיעה דרך דיווח מקוריאה, לפיו ה-Samsung Galaxy Note 4 יוכרז ב-3 בספטמבר, יומיים לפני הפתיחה הרשמית של התערוכה. כך נוהגת סמסונג לפני כל תערוכה חשובה במהלכה היא מתכננת חשיפה חגיגית. ההזמנות לעיתונאים יופצו בקרוב.

זו הפעם הראשונה שיש שמועות על מתחרה משמעותי שמחכה לסמסונג מעבר לפינה

סדרת פאבלטי ה-Galaxy Note נחשבת למוצלחת ביותר בשוק, וגם סביב הדגם הרביעי יש עניין רב. אולם, זו הפעם הראשונה שיש שמועות על מתחרה משמעותי שמחכה לסמסונג מעבר לפינה ואנחנו מדברים כמובן על iPhone 6, שלפי שמועות רבות יושק בשני דגמים: האחד עם מסך 4.7 אינץ’, והשני עם מסך 5.5 אינץ’ שהופך את המוצר לכזה שיכול לגנוב לסמסונג נתח רחב מהשוק בו היא שולטת. לפי המקורות בקוריאה זוהי גם הסיבה, לצד הירידה ברווחי הרבעון השני, שבחברה ממהרים להשיק את הפאבלט.

פאבלט ה-Galaxy Note 4 צפוי להיות אחד ממכשירי המובייל העצמתיים בשוק כאשר יושק עם התבססות על ערכת השבבים Snapdragon 805 המרשימה או Exynos 5433 מבית סמסונג עם זיכרון פנימי 3GB RAM. מסך ה-5.7 אינץ’ הגדול של המכשיר ישודרג לרזולוציית QHD (כלומר 2,560X1,440). המצלמה הראשית תשודרג בחיישן 16 מגה-פיקסל מסוג IMX240 מבית סוני המשלב מייצב תמונה אופטי. חיישן קרינת על-סגול יהיה ככל הנראה הגימיק החדש של סמסונג בתחום הבריאות. מערכת ההפעלה  צפויה להיות אנדרואיד 4.4.3 KiKat שעל גביה יולבש כמובן ממשק המשתמש TouchWiz של החברה.

הדיווח מפתיע אותנו עם הטיעון שסמסונג מתכננת ברצינות להשיק גרסה עם מסך OLED קעור של ה-Galaxy Note 4. אם זה אכן יקרה, תהיה זו נקודת תפנית בה מוכרז מכשיר דגל עם מסך קעור. למרות זאת, סביר להניח שדגם זה לא יזכה להשקה רחבה במערב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים