מסתמן: LG תשיק מתחרה ישיר ל-Galaxy Note 4

חודש ספטמבר מתקרב אלינו בצעדי ענק, והדיווחים על מוצרי עונת ההכרזות השניה של 2014 הולכים ומתגברים. על פי וידאו חדש שהפיצה יצרנית האלקטרוניקה LG, נראה שבקרוב יושק LG G3 Stylus, מתחרה ישיר למכשיר הרביעי בסדרת פאבלטי ה-Note המוצלחת של סמסונג. בתכנית: מסך גדול יותר, עט סטיילוס והשקה מהירה.

הוידאו שהועלה לעמוד היוטיוב הרשמי של LG Mobile נועד לקדם את המכשיר הקומפקטי G3 Beat שהושק לאחרונה בקוריאה ויגיע בקרוב למדינות נוספות מסביב לעולם, ביניהן גם ישראל. בסופו של קטע הוידאו מציגה החברה את המשפחה כולה, ולמרבה ההפתעה מוצג שם גם מכשיר לא מוכרז בשם G3 Stylus, כשמהפינה הימנית העליונה שלו נשלף עט סטיילוס ייעודי.

לפני כשנה וחצי השיקה החברה את LG G Pro וניסתה להתחרות בהגמוניה של סמסונג בשוק הפאבלטים, אך משימתה כשלה. הבחירה בהשקת אביב, לצד עשרות מוצרי דגל של יצרניות אחרות, הייתה הימור מסוכן. בנוסף, המכשיר לא הציע ערך מוסף מעבר למסך הגדול ואת הטעות הזו הבינה LG רק לאחר השקתו של היורש לפני כארבעה חודשים.

פעם שלישית סטיילוס

בכדי שלא לחזור על הטעות בשלישית, כבר עכשיו ניתן לשים לב לשינוי הגישה של היצרנית הדרום קוריאנית. מעבר לעובדה שהוידאו מציג עט סטיילוס ומקום ייעודי בעבורו, נראה שהמסך יהיה גדול יותר מזה של מכשיר הדגל LG G3, כלומר – גדול מ-5.5 אינץ’, והגיוני שברזולוציית QHD, כפי שמתכננת על פי השמועות גם המתחרה סמסונג.

הופעתו של LG G3 Stylus בוידאו רשמי וגלוי של החברה, ללא כל נסיון מצידה להסתיר את “הטעות”, ייתכן שמעידה על הכרזה קרובה. על פי הערכותיו של אתר Android Authority, תתבצע ההכרזה עוד לפני שסמסונג תחשוף את הפאבלט החדש שלה בתערוכת IFA 2014, ואילו ההשקה זמן קצר לאחר מכן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים