דיווח: סוני עובדת על פאבלט ענק לשוק הבינוני

בתמונה: Sony Xperia Z Ultra

אתר GFXBench חשף בימים האחרונים כי דגם לא מוכר של סוני עבר מבחן הביצועים וחשף בפנינו פאבלט ענק לשוק הנמוך. אנו אמנם רגילים לראות פאבלטים מסוג זה לשוק הגבוה (ע”ע Xperia ZU), אך מידי פעם יצרניות הסלולר הגדולות מחליטות לנסות את מזלן עם פאלבטים כאלו גם עבור שוק הביניים (לדוגמת סדרת ה-Galaxy Mega וה-Galaxy Grand 2 של סמסונג).

נראה כי השנה החליטה גם סוני לנסות את מזלה בתחום. המכשיר, אשר מספר הדגם שלו Sony D2203, יגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ’ ברזולוציית 480X854, מה שיספק צפיפות נמוכה של כ-160 פיקסלים לאינץ’ בודד.

מתוך מבחן הביצועים באתר GFXBench
מתוך מבחן הביצועים באתר GFXBench

בניגוד לרזולוציית המסך הנמוכה, אשר מתאימה יותר אל השוק הנמוך מאשר הבינוני, שאר מפרטו של המכשיר מופנה אל השוק הבינוני. מתחת למכסה המנוע מסתיר המכשיר את ערכת שבבים Snapdragon 400 של יצרנית השבבים האמריקאית Qualcomm, אשר תביא למכשיר מעבד מרובע ליבות במהירות 1.2GHz המשולב עם מעבד גרפי מסוג Adreno 305.

במפרטו של המכשיר ניתן למצוא גם זיכרון RAM בנפח 1GB שיאפשר לו להריץ את גרסת אנדרואיד Android KitKat 4.4.2. מפרט זה נחשב בעבר למפרט לשוק גבוה, כאשר מכשיר הדגל של סמסונג לשנת 2012, ה-Galaxy S3 הגיע עם מפרט דומה, אך עם התקדמות הטכנולוגיה מפרט זה נכלל כיום עם מכשירי השוק הבינוני.

הפאבלט צפוי להגיע עם זיכרון אחסון בנפח 4GB, אך אין אזכור לגבי אפשרות להרחבת זיכרון. המכשיר יצויד במצלמה ראשית בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל אשר תצלם וידאו ברזולוציית QHD (כלומר 1440×2560) ומצלמה קדמית 1.3 מגה-פיקסל שתצלם וידאו ברזולוציה 480X640.

פרטים אודות המצלמה
פרטים אודות המצלמה מתוך GFXBench

בעוד ולא ידועים פרטים על הסוללה, מבחן הביצועים מראה כי המכשיר יגיע עם תמיכה בקישוריות בלוטות’, WiFi ו-NFC. נכון לרגע זה לא ידועים פרטים נוספים על המכשיר ועבור מידע על תאריכי ההכרזה, ההשקה והמחיר ניאלץ לחכות להדלפות נוספות או להכרזה הרשמית. ניתן לשער כי סוני תמתג את המכשיר עם מחיר נוח, מאחר ואיננו רואים סיבה נוספת עבור רוכשים לרכוש מכשיר זה כאשר ישנה תחרות מאת סמסונג וחברות נוספות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים