מוטורולה תערוך אירוע ב-4 בספטמבר ורומזת על Moto G2, X+1 ו-Moto 360

moto-event-IFA-2014אם חודש ספטמבר לא היה מספיק עמוס עד כה, מצטרפת כעת חברת מוטורולה לגל האירועים ומפיצה הזמנות למסיבת עיתונאים שתערוך ב-4 בספטמבר. האירוע של מוטורולה, כמו אלו של סמסונג, סוני, מיקרוסופט ועוד, יהיה מקדים לתערוכת IFA 2014 שתערך בתחילת החודש בברלין. על ההזמנה רמזים עבים מאוד למה מתכוונת מוטורולה לחשוף באירוע ונראה שמה שציפינו לו כה רבות מהחברה יקרה בקרוב.

על ההזמנה ארבעה אייקונים: שניים של סמארטפונים עם האותיות G ו-X, אחד של שעות ואחד נוסף של אוזניית בלוטות’. לפי השמועות וההדלפות החוזרות מהחודשים האחרונים תחשוף מוטורולה שני סמארטפונים חדשים לסדרת X ו-G. הראשון, סמארטפון דגל חדש שככל הנראה יקרא Moto X+1, בעוד השני הוא ה-Moto G2, שיהיה סמארטפון שוק ביניים שינסה לשחזר את ההצלחה של הדגם הנוכחי.

Motorola-IFA-2014-Eventלמרות שני הסמארטפונים החדשים, נראה כי מרבית הציפייה בקרב הצרכנים היא סביב זמינותו של השעון החכם Moto 360. ההזמנה לא משאירה הרבה מקום לספקות ואנו בטוחים שמוטורולה תכריז באירוע על תאריך השקה רשמי. לפי השמועות השעון מבוסס Android Wear יושק עד סוף הקיץ וספטמבר בהחלט מותח את הגדרת העונה (אולי פחות בישראל).

הרמז האחרון הוא האוזנייה, דווקא כאן יכולה להגיע ההפתעה הגדולה של מוטורולה. יתכן ומדובר באוזניית בלוטות’ רגילה, אמנם אנחנו מעריכים שלא כך המצב. הניסיון של מוטורולה עם אוזניות בלוטות’ הוא מהעשיר בשוק ויתכן מאוד שהחברה תקח אותו צעד קדימה ותחשוף אוזנייה שתשלב בתוכה חיישני ניטור אחר פעילות גופנית. אין הדלפות בנושא, אבל לפי רחשי התעשייה לא נתפלא אם מכשיר כזה יוצג.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים