הפסקת אש זמנית: מיקרוסופט וסמסונג מנסות ליישב את הסכסוך

מיקרוסופט מקפיאה את התביעה שהגישה נגד חברת סמסונג בתחילת חודש אוגוסט, זאת לאחר שנציגי שתי החברות הצליחו להביא לדיונים משותפים מחוץ לכותלי בית המשפט. לדבריו של אתר Korea Times אשר מביא את הפרטים, שתי החברות פוחדות לאבד את שיתוף הפעולה הרחב שקיים ביניהן ולפיכך הגיוני שבחרו לבסוף בדרכי נועם.

המקור לידיעה מצטט דמות אנונימית מאחת החברות, וזו מספרת שההליכים המשפטיים עשויים לפגוע בפעילותו של כל אחד מן הצדדים, ללא תלות בהכרעת הדין. סמסונג עושה שימוש חוקי במספר פטנטים תכנתיים של מיקרוסופט, ומן הצד השני מממשת ענקית התוכנה כמה מהטכנולוגיות שלה באמצעות פטנטים מתחום התקשורת ששייכים לסמסונג. אף אחת מהן לא מעוניינת באיבוד הזיכיון שלה.

מעבר לכך, נראה שלמיקרוסופט מאד חשוב להשאר בקשרים טובים עם יצרנית הטלפונים הגדולה בעולם, אולי מתוך תקווה שזו תוכל לקדם את Windows Phone המדשדשת. “סמסונג הבטיחה בעבר לחבור למיקרוסופט למען קידום הפלטפורמות שלה. אם החברות תגענה להסכמה, סביר שסמסונג תהיה נלהבת יותר לעמוד בהבטחתה”, כך מסר המקור.

גם מיקרוסופט וגם סמסונג סרבו להגיב לפרטים, אך יהיה די הגיוני להעריך שאם התקבלה החלטה לנהל את הדיונים מחוץ לבית המשפט – ישנה הסכמה כללית על המשך שיתוף הפעולה. בינתיים, יש לסמסונג בעיות חמורות יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים