מסתמן: סוני תחשוף בקרוב גם את Xperia Z3 Tablet Compact

Xperia Z2 Tablet

סמארטפונים, טלוויזיות, ועכשיו גם טאבלטים: נראה שתערוכת IFA 2014 תהיה חגיגה של ממש בעבור חברת סוני. מדריך למשתמש שהתגלה על שרתי החברה חושף את קיומו של מכשיר הטאבלט Xperia Z3 Tablet Compact, מה שמתחבר די טוב עם השמועות על כוונתה של החברה להשיק מיני-טאבלט עם מסך בגודל 8 אינץ’.

לצערנו, המדריך שנחשף שייך למוצר אחר לגמרי – Sony BSC10, רמקול המופעל באמצעות קישוריות Bluetooth, ושמו של הטאבלט מוזכר רק ברשימת המכשירים התומכים. לפיכך, לא ניתן לספק מידע על המפרט הטכני של הטאבלט או על מאפיינים אחרים שלו. עם זאת, ניתן לשער שגם הפעם תפעל סוני בדרכה המוכרת ותצייד את המוצר בערכת שבבים זהה לזו של סמארטפון הדגל.

על פי השמועות, Sony Xperia Z3 יאובזר בערכת השבבים Snapdragon 801 עם מעבד Krait 400 מרובע ליבות בתדר 2.5GHz, זיכרון RAM בנפח 3GB והמאיץ הגרפי Adreno 330. ממש לא נופתע אם מתחת למכסה המנוע של הטאבלט החדש יימצאו אותם רכיבי עיבוד.

עוד מלמד עברה של סוני כי ישנה אפשרות לשתי גרסאות שונות של הטאבלט: האחת עם קישוריות WiFi בלבד, ואילו השנייה עם אופציה להטמעת כרטיס חכם בטכנולוגיית הדור הרביעי (LTE). את הפרטים המלאים צפויה חברת סוני לחשוף במסיבת העיתונאים שתקיים בברלין ב-3 בספטמבר.

Sony-BSC10-guide


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים