דיווח: מיקרוסופט תחשוף את Windows 9 ב-30 בספטמבר

מקור תמונה: pureinfotech.com

כשנתיים לאחר שהושקה מערכת ההפעלה ווינדוס 8 בעלת ממשק האריחים לציבור הרחב, מוכנה כעת מיקרוסופט להציג את הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה שלה, הידועה כרגע כ-Windows Threshold. על-פי דיווח שמקורו באתר The Verge, תכריז החברה על הפונקציות החדשות של מערכת ההפעלה באירוע שתערוך ב-30 בספטמבר, אז גם צפויה החברה להשיק גרסת הדגמה עבור מפתחים.

שמה של Windows Threshold הוצג בעבר גם כ-Windows 9, אולם אין לדעת אם במיקרוסופט יבחרו להציג את מספר הגרסה בחודש הבא או שמא יעברו להציגה בשם במקום במספר (ע”ע Longhorn \ Vista \ XP \ Me). יהיה שם הגרסה אשר יהיה, ישארו השדרוגים הצפויים עבורה בעינם.

עד כה אנו סיפרו השמועות על תפריט התחל חדש שיוחזר במלואו לגרסה הבאה של Windows ויאפשר הצצה לממשק האריחים דרכו בתצוגה ממוזערת במקום על כל המסך כפי שהיה עד כה בגרסאותיה השונות של Windows 8. עם המעבר חזרה לתפריט ההתחל הישן והמוכר, ייתכן כי מיקרוסופט תבחר להיפרד מתפריט ה-Charms שהעניק גישה מהירה להגדרות, שיתוף, חיפוש ועוד. קורטנה אף היא עתידה להגיע לגרסה הבאה של ווינדוס, כך מדווחים ב-The Verge.

עם המעבר חזרה לתצוגת הווינדוס הישנה מ-Windows 7 וקודמותיה, תפריד מיקרוסופט את גישת העיצוב המאוחד בין מערכות ההפעלה למחשבים ולניידים, אולם אף הצגת העיצוב השונה מתכננים במיקרוסופט אחידות במקומות אחרים במערכת ההפעלה. מנכ”ל החברה, סאטיה נאדלה, הצהיר לאחר פרסום דוחותיה האחרונים של החברה כי צוות פיתוח יחיד עובד כעת על כל מערכות ההפעלה. גישה זו תקנה למפתחים אפשרויות נוחות יותר לפיתוח עבור כלל הפלטפורמות הווינדוס של מיקרוסופט, בניידים, נייחים ובמובייל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים