איל ההדלפות נפרד ומספק תמונות חדשות של Moto X+1

מתנת פרידה מ-evleaks@: אוון בלאס, המדליף המדופלם שהודיע באחרונה על פרישתו מעסקי ההדלפות, מספק לעוקביו ברשת החברתית טוויטר הצצה לסמארטפון הבלתי מוכרז Moto X+1 מבית מוטורולה. זוהי התמונה הברורה ביותר עד כה של מכשיר זה, אותו צפויה החברה לחשוף ב-4 בספטמבר.

תמונת היח”צ המודלפת מציגה את המכשיר בשתי גרסאות: האחת בעיצוב שחור מלא והשנייה עם גב עשוי עץ וחזית הצבועה בלבן. ניתן להעריך שמוטורולה תאפשר ללקוחותיה לעצב את המכשיר כרצונם, אך אלו הן ככל הנראה ערכות הצבע שיימכרו כברירת מחדל אצל ספקיות הסלולר ובאזורים בהם לא יהיה זמין שירות ההתאמה האישית.

באופן כללי, נראה Moto X+1 די דומה לדגם שקדם לו, אך הפעם נראה שישנם מלפנים זוג רמקולים סטריאופוניים. מאחור ישנו חיישן המצלמה הראשי שמשני צידיו נורות LED. על פי השמועות, עשוי המפרט הטכני להכיל מעבד מרובע ליבות על גבי ערכת השבבים Snapdragon 801, זיכרון RAM בנפח 2GB ומסך 5.2 ברזולוציית Full HD – לראשונה במכשיר מתוצרת החברה.

אף שעל המכשיר מוטבע הלוגו של ענקית הסלולר Verizon, חברת מוטורולה מתעתדת להעלותו בסופו של דבר על המדפים של כל ספקיות הסלולר בארה”ב ואולי גם מחוצה לה. בשנה הנוכחית היינו עדים לנסיונותיה של החברה לשווק את המוצר גם בכמה ממדינות אירופה, וסביר שבסבב זה תתרחב התפוצה אפילו יותר.

מוטורולה כאמור תחשוף את הסמארטפון החדש ב-4 בספטמבר ועל פי התמונה נראה שהשקתו תתבצע ביום רביעי, 17 בספטמבר.

moto_x+1_black-leak


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים