אפל תבצע החלפה לסוללות אייפון 5 תקולות בישראל החל מ-29 באוגוסט

מקור תמונה: Paul Hudson / flickr

בסוף השבוע האחרון הודיעה חברת אפל שמצאה בבדיקותיה כי אחוז קטן ממכשירי האייפון 5 הנמצאים ברשות לקוחותיה סביב העולם, וגם בישראל, עשוי להיתקל בתקלות בסוללת המכשיר הגורמות להתרוקנות מהירה וצורך בהטענה באופן תכוף יותר מהרגיל.

לאור הממצאים הכריזה אפל על תכנית החלפה עבור מכשירי אייפון 5 הסובלים מבעיות אלו, כאשר המכשירים המדוברים הוגדרו על-ידי אפל כאלו שנמכרו בין התאריכים ספטמבר 2012 ועד ינואר 2013. החלפות הסוללה עבור מכשירים שנופלים תחת הגדרות אלו יזכו להחלפת סוללה ללא תשלום, אולם יש לבצע תחילה בדיקה באתר החברה לצורך בירור האם המכשיר שברשותכם הינו אחד מהמכשירים בעלי הסוללות התקולות.

על מנת לבדוק אם מכשירכם נכלל בין המכשירים עם הסוללות התקולות, יש לגשת לעמוד הייעודי באתר אפל (לחצו כאן) ולהזין את המספר הסידורי של הטלפון לתיבה המתאימה (ראו תמונה). את המספר הסידורי של הטלפון ניתן למצוא תחת הגדרות המכשיר בתפריט כללי > אודות > מספר סידורי.

iphone5-serial

במידה ומצאתם שמכשירכם נכלל בין המכשירים בעלי הסוללות התקולות, ניתן יהיה לגשת החל מיום שישי הקרוב, ה-29 באוגוסט, לאחת מרשתות הסלולר המייבאות את המכשיר לישראל ולבצע את החלפת הסוללה דרכן. במעמד ההחלפה תתבצע בדיקה של טכנאי מטעם החברה שיבחן האם המכשיר נכלל בין המכשירים התקולים ויקבע האם הוא זכאי להחלפת סוללה – מומלץ לבצע את הבדיקה מראש דרך אתר אפל.

החלפת הסוללות לא תתבצע בסניפי חברת איידיגיטל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים