Twitch בוחרת באמזון וב-970 מיליון דולר

אמזון רוכשת את שירות הוידאו Twitch עבור 970 מיליון דולר

אחרי שכבר היינו סבורים שגוגל הצליחה לשים ידיה על שירות הזרמת הוידאו Twitch, הגיע טוויסט בעלילה והלילה הודיעה דווקא אמזון על רכישת החברה עבור 970 מיליון דולר במזומן. לפי השמועות שרצו בחודשים האחרונים, אחרי שנפגשה עם מספר חברות ובינהן מיקרוסופט, בחרה Twitch ללכת עם גוגל שהציעה סכום הנאמד על מיליארד דולרים. מנכ"ל חברת Twitch, אמט שיר, הסביר את הבחירה באמזון:

בחרנו באמזון בגלל שהם מאמינים בקהילה שלנו, חולקים את הערכים והחזון שלנו ורוצים לעזור לנו להגיע לשם מהר יותר. אנחנו שומרים על הרוב אותו דבר: המשרדים, העובדים, המותג והכי חשוב – העצמאות שלנו. יחד עם המשאבים של אמזון נוכל להביא לכם שירות טוב יותר.

אם אתם מנסים להבין מה כל כך מיוחד ב-Twitch, נזכיר שמדובר בחברה המספקת שירות הזרמת וידאו בשידור חי (בעיקר) לגיימרים, זה הפך פופולרי מאד בשנתיים האחרונות והצליח לצבור 45 מיליון משתמשים רשומים. המשתמשים יכולים לצפות יחדיו במהלכי משחק דרך המחשב וקונסולות שונות בזמן אמת ולעיתים מגיעים למאות אלפי צופים בו זמנית. מנכ"ל אמזון, ג'ף בזוס, התייחס לרכישה:

שידור וצפייה של מהלכי משחק הפכו לתופעה עולמית ו-Twitch שינתה פלטפורמה שקיבצה יחד עשרות מיליוני אנשים הצופים במיליארדי דקות משחק בכל חודש. בדומה ל-Twitch, אנחנו מסתכלים על המשתמשים ורוצים לחשוב אחרת. אנחנו מקווים ללמוד מהם ולעזור להם להתקדם מהר יותר לבניית שירותים עבור קהילת הגיימינג.

מבחינת השילוב בין החברות, נראה הגיוני יותר דווקא הזיווג עם יוטיוב – שירות הזרמת הוידאו הגדול בעולם. חברת Twitch הייתה יכולה בקלות לנצל את הידע שנצבר בגוגל להרחבת ושיפור השירות שלה. מנגד, גם לאמזון יש מה לתרום לחברה, שאחת הבעיות הגדולות שלה היא סקלביליות (Scalable) על מנת להתמודד עם כמות המשתמשים ההולכת וגדלה. לאמזון יש את אחד משירותי הענן המובילים והמתקדמים בעולם, AWS, שיוכל לספק ל-Twitch את כל אשר תצטרך על מנת לספק שירות טוב יותר ולפתח שירותים חדשים.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות