הוכרז: LG G Watch R – שעון חכם בעל מסך עגול באמת

ענקית האלקטרוניקה LG הכריזה הבוקר (ה’) על שעון חכם חדש המבוסס על מערכת ההפעלה של גוגל למוצרים לבישים, Android Wear. השעון, LG G Watch R, הוא התשובה של החברה הדרום קוריאנית להצעתה של המתחרה מוטורולה, שצברה גל מחמאות לא קטן בשל העיצוב העגול של השעון התואם את זה של שעונים קלאסיים ומקנה תחושה של אביזר אופנתי יותר מאשר עוד מחשב שלובשים על הגוף.

שעון ה-G Watch R משלב מסך OLED בגודל 1.3 אינץ’ העשוי פלסטיק ובנוי בצורה של עיגול מושלם, שלא כמו המסך בשעון ה-Moto 360, המשולב במסגרת עגולה אך חתוך בחלקו התחתון. רזולוציית המסך תעמוד על 320×320. ב-LG מציינים כי השימוש במסך ה-OLED יתרום בזוויות צפיה רחבות יותר במסך והצגת צבעים חיים גם כאשר יעמוד מול אור השמש. השעון ישלב גם את פונקציית ה-Always On שהציגה החברה עם G Watch ויאפשר להביט בנתונים שונים על המסך ללא צורך להפעילו.

פרט למסך העגול מציגה LG בצד העיצוב גם מסגרת וגוף מתכת ותספק עמידות בפני מים בתקן IP67 המאפשר לשעון לשהות על חצי שעה בעומק של עד מטר אחד, כך שאין צורך להסיר את השעון כאשר שוטפים ידיים. בנוסף, מספק התקן גם התנגדות לאבק, חלק חשוב בשעון, הנשאר תמיד בחוץ ולא מכוסה על ידי כיסוי או נמצא בכיס כמו הסמארטפון. רצועות השעון עשויות עור וכפי הנראה יהיו ניתנות להחלפה בשל גודלן הסטנדרטי של 22 מ”מ.

מתחת למכסה המנוע ניתן למצוא מעבד 1.2GHz המבוסס על ערכת שבבים Qualcomm Snapdragon 400, סוללת 410mAh, זיכרון 512MB RAM ונפח אחסון בגודל 4GB. השעון יספק תמיכה בכל מכשיר מבוסס אנדרואיד החל מגרסת Jelly Bean 4.3 ויגיע מובנה עם מד דופק ואפליקציות בריאות וכושר שונות.

ב-LG מציינים כי השעון יוצג לראשונה בתערוכת האלקטרוניקה IFA 2014 בברלין החל מה-5 בספטמבר ויושק במהלך הרבעון הרביעי של השנה בשווקים ברחבי העולם. מחירו של השעון טרם נחשף, אך בהתחשב במחירו של המתחרה Moto 360, יש להניח כי לא יעלה על 250 דולרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים